< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » (Dringend) op zoek naar eiceldonor

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
(Dringend) op zoek naar eiceldonor
10/07/2008 @ 06:13

Online Status
nog maar een keertje omhoog
Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 11:59
calimero

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zal nog eens even helpen jullie omhoog te krijgen... Dat is toch het minste dat ik kan doen hé...

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 12:19
Lies

Sabine en Patrick,

ik ben een aantal maanden geleden beginnen nadenken over eiceldonatie en ben er helemaal voor te vinden. Mijn man heeft nog wat overtuiging nodig, en wil vooral eerst zelf kinderen krijgen. Ergens in april gaf ik me toch al op bij 'Life' in Leuven, als ik me niet vergis. Wij wilden namelijk pas in de zomer terug beginnen, dus ik dacht nog even dat het misschien wel kon om daarvoor te doneren.
Gek genoeg kreeg ik geen enkele reactie?
Nu ik jullie berichtje lees, ben ik er natuurlijk weer meer mee bezig. Alleen zijn we nu al juli, en is dat kans groot dat ik ondertussen zwanger ben. Moest dat niet zo zijn, willen we daar natuurlijk zo snel mogelijk werk van maken.

Dat wil jammer genoeg zeggen dat ook ik julli op dit moment niet kan helpen (hoe vaak moeten jullie dit al niet gehoord hebben!).
Maar! Ik sta er echt wel voor open en ben bereid om, als jullie nog een tijdje kunnen wachten en tegen dan nog niemand hebben gevonden, na mijn zwangerschap te bekijken wat de mogelijkheden zijn.

In elk geval heel veel succes, sterkte en moed...

Lies

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 23:01

Online Status
We zijn net terug van een verdiende vakantie.
Inmiddels is er iemand uit onze omgeving naar voor gekomen om eicellen te doneren.
Binnen 2 weken begint ze aan de verschillende onderzoeken.
Natuurlijk zijn alle donoren nog welkom.
Is het niet om ons te helpen, dan helpen ze iemand anders die op de zeer lange wachtlijst staat.

Groetjes
Sabine en Patrick

Tevens bedankt aan iedereen voor de steun en emails
Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 18:00
calimero

Dat is echt wel positief nieuws! Ik duim voor jullie dat dit de perfecte donor wordt en dat jullie een klein wondertje in jullie armen mogen krijgen! Veel succes ermee en ik blijf voor jullie een branden!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:21

Online Status
Even terug naar boven brengen.
We hebben momenteel iemand gevonden die de testen aan het doorlopen is.
Maar ik wil dit even terug onder de aandacht brengen voor iedereen die ook nog op zoek is.

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]