[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2008 @ 18:49 Sofia | Hoi, Ik reageerde reeds eerder op zelfde topic dat je elders ook gestart bent. Nu kwam ik dit ook weer even tegen, na de reactie van goopybike gelezen te hebben heb 'k de site van het UZ eens bezocht en inderdaad het blijkt te kloppen dat zij niets meer mogen promoten dat op flesvoeding aanwijst, of gratis staaltjes van tutjes of dergelijke verspreiden en deze zitten inderdaad wel in de roze doos. Ze zal dus afgeschaft zijn. Vind dit wel erg jammer vond het zelf een fijne attentie. Zaten ook zulke leuke stalen in en kortingsbonnen enzo. Ben momenteel zelf weer zwanger en zou normaal terug naar 't UZ gaan, maar nu begin ik toch te twijfelen. Ben zelf helemaal niet bortstvoedingsgezond en heb dus ook geen zin om ertoe aangespoord te worden. Men andere 2 ukjes zijn prima grootgebracht zonder. http://www.uzleuven.be/UZroot/content/Home/nieuwsenevents/nieuws/index.cfm?bc=1& Groetjes ![]() |
| 16/06/2008 @ 10:26 k'tje | Hey, volgens mij kan je die doos ook gewoon zelf aanvragen op hun site. Gr K'tje |
| 16/06/2008 @ 13:49 Sofia | Hoi, Naar aanleiding van je oproepje heb ik het UZ een mailtje gestuurd met de vraag of zij nog roze dozen verdelen, het antwoord ontving ik vandaag en was als volgt: " Beste, Inderdaad... het UZ Leuven verdeelt geen roze (of andere) dozen meer aan pas bevallen moeders.Het ging enkel om promotiemateriaal dat vaak zeer weinig met baby's en zwangerschap te maken had en vroeg heel veel werk qua nazicht van inhoud." Als je ze alsnog wilt ontvangen, zou ik contact opnemen met de roze doos zelf. Groetjes |
| 16/06/2008 @ 16:25 Astrid ![]() | Jeetje, dat zou voor mij als flesvoedster al 1 reden zijn om daar niet te bevallen. Heel veel succes met je kindje. Ik hoop dat alles goed gaat. |
[Reageer]

Roze doos - Gasthuisberg