< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » geen ongi gewoon aan de pil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
geen ongi gewoon aan de pil
14/06/2008 @ 23:20

Hallo allemaal,

Ik ben altijd met en zonder pil erg regelmatige ongi.Nu ben ik al weer 8 jaar aan de pil en nu al ruim 1 week overtijd.

Ik heb een test gedaan en ik vind helaas niet zwanger. Mijn man wil nog even een paar maandjes wachten.

Nu mijn vraag wat zou het kunnen zijn? Ik maak me grote zorgen nu het al ruim een week wegblijft.

groetjes
Bedankt
Sandra
Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 09:59
Matroesjka

Online Status Bekijk profiel
Hoi Sandra,

Ik neem ondertussen al 11 jaar de pil en ben ook altijd heel regelmatig ongi en het laatste jaar gebeurde het bij mij ook dat m'n regels héél zachtjes doorkwamen en ook al 2x dat ze gewoon niet doorkwamen. De eerste keer dat dit gebeurde heb ik na een week overtijd ook een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief.

Na een beetje zoeken op internet, bleek het niet zó ongewoon te zijn dat je regels een keer uitblijven. Dit kan te maken hebben hebben met stress en in mijn geval kon dit wel kloppen: van job verandert, huis gekocht,...

Je moet je pas zorgen beginnen maken als je regels 3x na elkaar uitblijven (als je de pil neemt), maar bij mij was het dus 2x verspreid over het voorbije jaar.

Maar ook ik zou het niet erg vinden moest ik nu toch zwanger zijn , mijn ventje wil nog een paar maanden wachten tot ons huis af is, maar als het van mij afhing, zouden we vandaag nog beginnen!

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]