[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2008 @ 23:32 silke | wil even iets van me afschrijven zoals de titel het al zegt ben ik ongepland zwanger. ik ben getrouwd en heb 2 kindjes van 5 en 2 die ik doodgraag zie. wij hebben als koppel al wat moeilijkheden gehad en nog steeds ook hebben we al wat experimenten gedaan zoals partnerruil. nu is het zo dat we soms nog eens wisselen steeds met hetzelfde koppel en dat ik nu zwanger ben van mijn vriend. hij ziet het niet zitten heeft ook 2 kinderen en aan mijn man heb ik het nog niet verteld weet het nog maar pas ook. nu is het zeker zo dat mijn man geen 3de wilt en zeker niet van een ander en ik zeg ja met mijn hart, maar mijn verstand zegt nee. als ik mijn kind wil houden dan is het zeker als alleenstaande mama en financieel weet ik niet als ik dat aankan en ook als ik mijn kinderen dan niet tekort ga doen. ook dit kindje verdient liefde van een mama en een papa. het is ook zo dat ik en andere man al gepraat hadden over samenwonen voor dit is al 2 jaar dat we intiem zijn, maar telkens is er iets waardoor hij niet kan alhoewel hij zegt dat hij me doodgraag ziet. nu mocht hij me zo graag zien zoals hij zegt dan waren we toch al lang samen? nu ben ik bang als ik beslis om mijn kind te houden kan dat dan niet gebruikt worden tegen mij bij de echtscheiding die mijn man ongetwijfeld zal aanvragen? en zullen mijn kinderen mij later geen verwijten maken? ook als ik later iem anders leer kennen hoe zal hij omgaan met het feit van kinderen van verschillende mannen of zou ik dan liever een kind hebben samen met iem die het ook echt wil? en aan de andere kant mocht ik een abortus doen ga ik het kunnen verwerken en me niet schuldig voelen tov dit kind, want dat heeft er niet om gevraagd en het is mijn eigen schuld dat ik zwanger ben? mijn zus is zwanger en ook vrienden en ik werk in een babywinkel en wordt dagelijks geconfronteerd met zwangere vrouwen dus das ook al iets waar je aan moet denken bij je beslissing. er gaan zoveel emoties door mij nu en had nood om eens verhaal te vertellen alleen de vader is nog maar op de hoogte. |
| 15/06/2008 @ 15:21 nemeth | weet je 1000000 procent zeker dat het kindje is van die gozer en niet van je man? het is 50-50 eh.. is het je huwelijk waard om dit leventje op te geven? of ben je misschien al1 wel beter af.. weet je zeker dat je er uberhaupt al1 voor komt te staan.. je kan niet verwachten van die gozer dat hij er met jou vandoor gaat jullie hebben allebij partners en ook KINDEREN van diegene met partnerruil wil niet zeggen dat diege ook daadwerkelijk zoveel om jou geef voor een leven met kind wat hij bij zijn eigen vrouw ook heeft en een abortus vergeet je nooooit weer ookal kan het soms beter zijn ik kan t vertellen.. ik ben zwanger van mijn derde kindje.. mijn tweede kindje kwam nadat mijn relatie al bijna TWEE JAAR over was en we telkens nog flinke sex hadden, ik kon het niet stoppen en nu ben ik opnieuw zwanger. de vader is er helemaal kapot van zo ook ik.. sta ook zo in twijfel ben ondertussen door al dat getwijfel al 13 weken maar ik kan het niet.. ik kan niet die stap nemen om in die stoel te gaan liggen en met mijn volle verstand met een verdoofde baarmoeder weet wat er te gebeuren staat, of dat ik onder algehele narcose ga slapen en ondertussen besef voordat ik in slaap val dat ik wakker wordt maar dat kleine toch mensje niet meer wakker wordt.. en dat voor mijn wilde pleziertje.. ik ben een al1staande moeder van 24 jaar en heb maar een uitkering. ik had nooit gedacht dat ik zo zou eindigen.. weinig geld 3 kiddies en bovendien alleen!!! maar het is nog niet te laat je kan nog zoveel ook met drie kindjes, makkelijk zal het niet worden en maak me ook wel druk.. wat als ik snachts naar de dokter moet, stel dat ik ziek ben.. hoe moet ik mijn oudste met een achterstand naar school brengen.. ik heb geen auto zal dus alles lopend moeten doen. soms barst ik in tranen uit omdat ik het niet meer weet maar dan zijn mijn lieve vriendinnen daar met een hart onder de riem die je laten merken dat je niet al1 bent.. en de vader?? pff die praat niet eens met me.. ziet me liever komen als gaan, de zwangerschap zal dus ook een verschrikking zijn weeeer alles al1 geen lieve mannelijke hand op mijn buik of ff een warme blik toewerpen van dat hij me mooi vind en zich wil verdiepen in mijn zwangerschap, maar weer mijn vriendinnen die met me meegaan naar de echo en bezoeken van de verloskundige en de bevalling en mijn kraamtijd er zullen zijn. |
| 07/07/2008 @ 16:23 Iris ![]() | Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat Silke. Heb je al een beslissing kunnen nemen? Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik sta er ook zo goed als alleen voor. |
[Reageer]

ongepland zwanger