< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Er is een sterretje bij

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Er is een sterretje bij
03/09/2008 @ 10:54
vanessa

Online Status Bekijk profiel
Wauw Erika, wat een mooi en passend gedicht voor onze supermama Dieke. Brrrhh, het geeft gewoon kippenvel en doet een mens nog maar eens tot inzichten komen.

Lieve Dieke, ik hoop dat deze dag jouw minder pijn mag brengen en moed, energie, liefde en warmte om "door te leven". Inderdaad, er zijn dagen dat je zal denken "waarom nog?", wel om alle bovenstaande redenen en je 4 mannen...daarom!
Misschien herinner je dat ik zo'n 6 maanden na de geboorte van Lenne, de crematie bijwoonde van de 5maanden oude baby van mijn collegaatje...wiegendood...gewoon zomaar dood gegaan, in zijn slaap, zonder reden, in de box, omringd door andere kindjes en een kinderverzorgster naast hem. Als ik aan de mama denk, dan hoor ik ze nog zeggen: "op weg naar de creche (waar de baby nog was) dachten mijn man en ik nog: "laat ons hier gewoon van de weg afrijden, voor ons hoeft het echt niet meer" " Vandaag heeft de baby in kwestie al een flinke broer van 11maanden en is er een zusje op komst op het einde van dit jaar...Mijn collega is zichzelf dankbaar dat ze alsnog "op de weg" zijn gebleven die bewuste dag en dat ze nu volop genieten van hun kroost én van de gedachte aan hun sterretje.

Ik wens je van ganser harte een "betere" dag vandaag! Heel veel liefs van ons

Vanessa

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:23
lente

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
lieve dieke,

ik wil je even laten weten dat jullie nog steeds in onze gedachten zijn, ook al schrijf ik hier zelf niet vaak, ben jullie niet vergeten zenne, ik lees elke dag mee.

ik hoop op een 'betere' dag voor jou vandaag,

liefs en hartverwarmende knuffel.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:29
karen

Lieve Dieke
Al is voor jou gevoel de rek er helemaal uit, ik vind jou een ongelooflijk lieve en sterke mama. Ik lees hier dagelijks mee en ja ik kan mij voorstellen dat het allemaal verdomd zwaar is om iedere dag die dingen te blijven doen die je moet doen maar je doe het toch maar hé en als je jongens (ja ook Gustzeer zeker) de rede zijn op dit moment om die dingen te doen dan is dat goed, soms heb je gewoon even die motivatie nodig.
Leven is al verdomd moeilijk en als er dan zo iets ongelooflijk zwaars op je pad komt (waarvan ik mij zelfs nog niet voor de helft kan voorstellen hoe zwaar) dan blijft de tijd denk ik heel lang stil staan maar zoals je al schrijft op een dag merk je hé ik heb vandaag bijna alleen maar aan leuke dingen in verband met jou gedacht Gust. ER ZIJN NOG LEUKE DINGEN en meer en meer ga je ze ontdekken (denk ik, hoop iken Gustje is bij alles aanwezig, mischien niet lijflijk zoals je andere schatten maar zolang JIJ er bent is Gust er ook
Ik hoop dat ik hier niks verkeerd schrijf maar ik wou toch even laten weten dat ik aan jullie blijf denken en vind dat je goed bezig bent
Veel liefs en ik hoop dat vandaag een betere dag is dan gisteren
Karen

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 14:33
Dieltje

Mooi gedicht Erika!!

Dieke, woorden schieten me even te kort.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 14:39
nathalie

Online Status
Dieke,
ook ik reageer niet zo vaak, maar blijf je volgen. Ik wil zoveel schrijven maar doe dan vaak mijn zinnen terug weg omdat ik altijd schrik heb om iets verkeerd te schrijven.
Je drie kinderen hebben je elk op hun manier nodig.
Ik wil je hierbij een extra dikke knuffl geven.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 14:58
dieke 9Maand Moderator

Hey iedereen

Bedankt voor de peptalk! Bedankt om mij eraan te herinneren dat ik inderdaad ook voor Gust moet doorgaan. Ik vind het zo mooi hoe jullie schrijven dat hij zal blijven leven in de harten zolang ik zijn herinnering levend houd. Dat was even op de achtergrond van mijn gedachten beland. Enne... het is niet alleen ik he, iedereen die hier meeschrijft, leest,... helpt daar ook bij! En iedereen die langs Gust zijn tuintje gaat ook. Gisteravond had hij weer een nieuwe knuffel gekregen van iemand. Zo fijn! Alleen ben ik dan altijd megabenieuwd wier er 'op bezoek' is geweest :)

Ik voel de naschokken van gisteren nog duidelijk, heb net ook mijn tweede Dafalganneke geslikt. Zo precies of ik moet bekomen van een kater. Maar ik voel me mentaal dus toch al wel wat beter dan gisteren, de scherpste kantjes zijn er een beetje vanaf vandaag.

Liefs!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 18:34
@nneke

Online Status Stuur bericht
Even een hele dikke knuffel voor Gust.
Gust je mag trots zijn op je mama hoor. Want wat mama alle dagen moet doen is echt wel heel moeilijk. Daar hebbn de mensen echt geen idee van. Speel je goed met onze oudste? Met de wolken en de regen. Ik hoop het echt.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 00:14
dieke 9Maand Moderator

Hey @nneke

Jouw kerel zal daarboven zeker al wel trots aan Gust verteld hebben over zijn broertje/zusje dat op komst is! Wie weet weten zij al wat het zal worden! Ik zeg altijd dat Gust waarschijnlijk de slimste is van ons allemaal hier, omdat hij al weet hoe het 'ginds' eraantoe gaat. Ik vind het heel mooi hoe je je ventje nu 'onze oudste' noemt, want dat is hij ook he!

Liefs!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:15
Katrien

Hey Heidi!

Hopelijk vandaag een "beter" dagje, Gust en alle andere kindjes daarboven doen in ieder geval goed hun best om wat zonnestraaltjes door te laten komen

Ik heb je gisteren trouwens nog zien rijden denk ik? Je kwam van Balen, en sloeg aan het tankstation in Rosselaar richting bloemen Van Gastel... Kan dat?

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 12:17

Online Status Bekijk profiel
Dieke,

Ik voel met je mee, soms denk ik ook dat er niets meer is voor mij op deze wereld. Liam was mijn eerste geweest, hij blijft ook mijn eerste, misschien toch ook mijn enigste?
Alsk me heel slecht voel, dan bekijk ik zijn fotootje nog eens, het lijkt me dan of hij er toch nog is...
Ik sta steeds open voor een babbel, als je er nood aan hebt! momenteel ben ik nog thuis , en zeker nog tot het einde van het jaar...Mijn man gaat werken, dus zit ik vaak alleen...

Veel liefs!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 23:02
dieke 9Maand Moderator

Hey kleine vent

Stuur je papa vannacht een teken? Hij heeft het moeilijk de laatste paar dagen... vanavond zei hij me nog dat hij het zo vreselijk vindt dat hij naar de ouderavond gaat van Stan op school en dat hij dat voor jou nooit zal kunnen doen. Een mooie droom vannacht of een zachte kus vanuit de sterren zou heel leuk zijn.

En van mijn kant nog een hele dikke merci, kleine grote vriend, voor het teken dat ik van je kreeg dinsdagavond! Ik weet nu heel goed waar ik je moet vinden en dat je daar ook zal zijn als ik het het meeste nodig hebt. Bedankt lieve schat!

mama

[Laatst gewijzigd door dieke - 04/09/2008 @ 23:02] - Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:57

Je bent zó ontzettend sterk en moedig terwijl het iedere keer weer hartverscheurend is te moeten lezen hoe jij je voelt, wat je meemaakt...
En datgene wat wij lezen is dan nog maar een klein deeltje van je werkelijke gevoelens.
Ik blijf het bewonderenswaardig vinden hoe je er mee omgaat. En ik ben er zeker van dat je door je verhalen hier heel veel mama's er weer bovenop helpt.

Knuffel!!!
xxx

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 18:36
dieke 9Maand Moderator

Dank je, Tinkelbel!

Vandaag tot nu toe echt wel een meer dan ok-dagje gehad. Heb het gepresteerd om Stan op school en Tjen bij mijn mama af te zetten, de hele benedenverdieping hier spic en span schoon te krijgen (heb in alle hoekjes en kantjes gepoetst, whoehoe), Stan terug af te halen. Ze zijn nu nog bij mijn mama want ik wou de keukenvloer nog doen. Dat heb ik dan net klaargekregen en ben naar onze Gust gereden. Moe maar voldaan.

Liefs!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 19:01
snuffie

Hallo,

Moe maar voldaan na een dagje spic en span, het zal je maar overkomen he! Ooit gedacht dat precies zoiets je zou doen besluiten dat het een 'meer dan OK-dagje' is geweest?

Het is gek hoe de gewone dingen van het leven ons toch vaak dat beetje troost geven... Ik kan me jouw moe maar voldaan gevoel wel voorstellen, maar ik denk dat jij er veel meer het 'deugddoende' van inziet dan eender welke andere mama die een dag heeft zitten spic&spannen (zoals ikzelf vandaag).

Hopelijk helpt een proper huisje je ook om wat orde en rust in je hoofd te krijgen, zodat het weekend toch een beetje ontspannen kan beginnen...

Hopelijk heeft papa ergens een tekentje van Gust gekregen dat hem weer wat moed geeft om er tegenaan te gaan.

Liefs
Snuffie

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 19:25
@nneke

Dieke, knap gedaan hoor. Na een paar heel moeilijke dagen heb ik ook zo een dagje nodig. Hopelijk lukt dat morgen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:54
Prutske

Dieke,

Ik kom hier nog geregeld lezen en vind je heel moedig !!

Nog veel sterkte !!

Liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]