Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/09/2008 @ 14:33 Dieltje | Mooi gedicht Erika!! ![]() Dieke, woorden schieten me even te kort. ![]() |
| 03/09/2008 @ 14:39 nathalie | Dieke, ook ik reageer niet zo vaak, maar blijf je volgen. Ik wil zoveel schrijven maar doe dan vaak mijn zinnen terug weg omdat ik altijd schrik heb om iets verkeerd te schrijven. Je drie kinderen hebben je elk op hun manier nodig. Ik wil je hierbij een extra dikke knuffl geven. |
| 05/09/2008 @ 19:25 @nneke ![]() | Dieke, knap gedaan hoor. Na een paar heel moeilijke dagen heb ik ook zo een dagje nodig. Hopelijk lukt dat morgen. |
| Gisteren @ 18:54 Prutske ![]() | Dieke, Ik kom hier nog geregeld lezen en vind je heel moedig !! Nog veel sterkte !! Liefs |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Er is een sterretje bij

) dan blijft de tijd denk ik heel lang stil staan maar zoals je al schrijft op een dag merk je hé ik heb vandaag bijna alleen maar aan leuke dingen in verband met jou gedacht Gust. ER ZIJN NOG LEUKE DINGEN en meer en meer ga je ze ontdekken (denk ik, hoop ik
en Gustje is bij alles aanwezig, mischien niet lijflijk zoals je andere schatten maar zolang JIJ er bent is Gust er ook