< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Wanneer op eigen kamer?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Wanneer op eigen kamer?
22/06/2008 @ 20:03
Nathje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Hier heeft Mathis maar 2 dagen bij ons op de kamer geslapen. Hij maakte zoveel geluidjes tijdens het slapen dat wij niet konden slapen!
Zijn kamertje is net naast de onze, dus wij zetten gewoon de deuren open en horen dan alleen het noodzakelijke. Een babyfoon s dus totaal niet nodig. Als hij ziek zou worden, zou ik hem wel op onze kamer zetten, denk ik.

Groetjes,

Nathalie

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 13:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Onze oudste lag vanaf dag 1 op haar eigen kamer en sliep alleen bij ons als ze ziek was en nu kruipt ze soms 's morgens bij ons in bed en dat vinden we best ok ,de jongste slaap bij ons vanwege zware reflux en aanhoudende luchtwegeninfecties ik ben soms bang dat ze zal stoppen met ademen of zwaar verslikken.Als ze wat ouder is en ik wat geruster gaat ze naar haar eigen kamertje.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 14:13
petitje

Online Status Stuur bericht
Deniske heeft de 1ste maand bij ons op de kamer geslapen.
In zijn draagmand die in zijn bedje stond. deze stond wel in een hoek van de kamer dus niet langs mijn bed, moest er dus echt uit voor tutje ofzo.
Maar hij werd wakker van de papa die om 3.30 moet opstaan en dus hebben we hem toen naar zijn kamer verhuisd, binnen de week sliep ie door.
Snachts staat de babyfoon niet op, de deuren zijn open. de babyfoon staat op de vensterbank 1,5m van zijn bedje dus wij horen enkel echt gehuil...

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 14:27
t.m

Ons slaapt ook nog op onze kamer , in dezelfde bed zelfs , hij is bijna 6maand .ik denk tegen dat hij 1 jaar is dat we hem in zijn eigen bedje gaan leggen , maar dat zullen we dan wel zien.. tis maar waar je je goed bij voelt
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]