< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » stoelgang 2 dagen tussen en moeilijk

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
stoelgang 2 dagen tussen en moeilijk
16/06/2008 @ 02:25
Cynthiaken

Online Status Bekijk profiel
heykes

ons Eliseke heeft last van kaka te doen.. er zitten altijd 2 dagen tussen en het is altijd heel hard en ze heeft er moeite mee.. ik gebruik nochtans hépar water voor een deel.. mss ligt het aan de pap.. ze drinkt een speciale pap tegen koemelkallergie.. nutramigen..

als het meer dan 2 dagen duurt, help ik haar wel met de thermometer.. en het is nooit niet veel.. had hierjuist een suppo opgestoken dat het beter gaat maar dit helpt precies ook niet al te veel!! het is nu weer 2 dagen geleden en door die suppo is het wel waterig maar er komt echt niet veel uit!!

ik mag dinsdag wel naar de ka maar dat duurt toch nog lang he en zeker als ze er zoveel last van heeft! iemand ervaring mee??

groetjes

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 05:09
sandrapaula

Hoi cynthia,

Mijn zoontje Kyen had ook ontlastingproblemen, zijn poep was zo hard dat er bloed bij zat, ik heb gelijk met het consultatiebureau gebeld, en hij moest overstappen van voeding, nu eet hij friso comfort en dan 10cc extra water erbij en hij heeft nu lekkere smeuige poep hihihi.
Misschien heb je er wat aan.

Groetjes Sandra en een slapende Kyen.

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 14:02
Cynthiaken

Hey Sandra..

ik doe er ook al wat meer water bij ze maja kdenk dat het ook aan de voeding ligt :) we zullen wel zien morgen zeker maar plezant is anders...

bedankt he :)

groetjes

cynthia en Eliseke :)

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 17:05
Dayita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Cynthia,

Venkeldruppeltjes in de apotheker halen kan misschien een optie zijn. Elke ochtend slechts enkele druppeltjes doen wonderen aan baby's darmpjes. De meeste baby's kunnen de dag zelf nog kaka doen en dat na enkele dagen gebruik van de druppeltjes, zonder enige krampjes. Misschien een ideetje?

Alycia zelf heeft niet zoveel last van haar darmpjes, dus ik geef haar venkel thee, zodat alles vlotjes blijft verlopen, maar dit is net iets "ingrijpender" dan die druppeltjs

Succes ermee

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 11:17
Cynthiaken

heykes

heb ik ook al in huis hoor die venkelolie.. der helpt precies niets!!

deze morgen had ze een klein hard bolletje en dan heb ik uiteindelijk toch zo een suppo opgestoken.. ineens allemaal harde dikke kaka en ze had heel veel moeite en pijn.. zelfs wat bloed bij van te persen denk ik.. maar het ging traag en haar gaatje was supererg open (sorry voor de beschrijving ma twas echt erg)... heb haar dan meegeholpen door er op te duwen.. dan terug een suppo en dan 2 uur nadien was haar pamper vol.. maar khoop dat nu alles eruit is.. heb sinds gisteren andere pap (met vezels), hoop dat dit helpt want ons meisje ziet er echt van af... , had dan naar dokter gebeld en die luisteren dus echt niet he .. mja we zullen maar afwachten en zien of er verbetering is meer kunnen we toch niet doen

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:35
Wanda

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Bij mijn zoontje Robbe kookte ik havermout af en dan filterde ik dat water (met een koffiefilter) en daar maakte ik dan pap mee, dat werkte echt goed, geen krampjes en wel makkelijker kaka ! Het is wel een heel werk, ik was daar elke avond een tijdje zoet mee, vooral dat filteren is een heel gepruts ... Maar ja, je hebt dat er voor over hé !

Succes !

Wanda.

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:44
yukie

dag dames,

wat ze mij hebben verteld hoe meer je van voeding verwisselt hoe meer ze ook last van kunnen krijgen darmpjes en zijn ontlasting. mijn zoontje heeft ook niet altijd genoeg aan wat hij drinkt en ze hadden mij aangeraad om een verzadigd voeding te gebruiken vroedvrouw die thuis kwam dan. kinderarts heeft gezegd geef gewoon iets meer en zo min mogelijk verwisselen van je voeding is niet goed voor je babay.

succes allemaal

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 01:12
Cynthiaken

met voeding te veranderen (denk ik) (Nutrilon omneo) heeft ze nu precies diarree!! oftewel heeft ze wat buikgriepjes want heb toch ook wat buikpijn.. mja als het ni betert trg maar naar de arts... groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]