[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/06/2008 @ 16:42 yukie | beste, mijn zoontje wordt donderdag 8 weken ik heb zelfde problemen ook gehad tot dat wij ons ritme konden vinden. mijn zoontje drinkt nu 180 water en schepjes nutrilon. wat je wel kan doen is meer geven bijvoorbeeld 180 water en schepjes en dan even kijken hoe hij reageerd als je hem meer geeft dan gaat hij vanzelf naar minder voedingen per dag. bij ons drinkt hij 5 voedingen en dan 180 en om de 3-4 uur is afhankelijk van zijn dag. wat je ook bij kan doen is nutrix rijstvlokken dan wordt hij iets dikker maar ik zou eerst gewoon meer melk geven i.p.v. iets bij te voegen. wij hadden problemen dat hij niet wilde slapen omdat hij zo erg honger had. ben vorige week nog bij kinderarts geweest en ze raad niet meteen naar een andere voeding te over stappen dat is ook niet makkelijk voor een baby. hij kan dan problemen krijgen met zijn stoelgang of darmpjes heeft ze mij verteld ze zij geef gewoon iets meer en dan kijken wat hij doet. hij drinkt nu al zon 2-3 weken 180 ongeveer/ succes groeten |
| 24/06/2008 @ 14:46 Stacy | Ons zoontje is net 6 weekjes en drinkt al een goede week 6 x 180 ml water met 6 schepjes nutrilon. De ene keer drinkt hij de hele fles leeg, de andere keer laat hij ongeveer 40-50 ml staan. Na de fles slaapt hij overdag ongeveer 2-3 uurtjes en 's nachts van ongeveer 22.00 - 05.30 uur. Ook de laatste fles is 180. We hebben eerst ook geprobeerd met forte voor hongerige baby's, maar daar kreeg hij zulke krampjes van, niet normaal! Nu gaat het goed. Ik zou je baby iets meer geven, hij is nl al ouder dan ons kindje en krijgt minder. Ons kindje weegt trouwens ong. 5 kg. Succes! Groetjes Stacy |
[Reageer]

Hongerige baby?