< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » Hongerige baby?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
Hongerige baby?
16/06/2008 @ 16:06
TheGuardianangel

Online Status Bekijk profiel

Ik heb een baby van bijna 7 wkn oud. Hij woog vorige week 4830 gram. Ik moest overgaan naar 5 voedingen van 135 cc en voor de nacht 1 van 165 cc. Nu lukt dat gewoon echt niet sterker nog hij wil er gewoon 7 en soms 8. Hij krijgt overdag om de 3 uur en rekken lukt hooguit een kwartiertje. voor de nacht krijg ik die fles er zowieso niet af. als ik hem om 23.00 165 cc geeft komt hij rustig nog 2x 's nachts. Nu zit ik te denken om als avond fles friso extra 1 te geven. Iemand ervaring of tips?
Johannesbroodpitmeel is niks voor hem ,daar wordt hij heel winderig van.
Groetjes Tessa

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 16:42
yukie

beste,

mijn zoontje wordt donderdag 8 weken ik heb zelfde problemen ook gehad tot dat wij ons ritme konden vinden. mijn zoontje drinkt nu 180 water en schepjes nutrilon. wat je wel kan doen is meer geven bijvoorbeeld 180 water en schepjes en dan even kijken hoe hij reageerd als je hem meer geeft dan gaat hij vanzelf naar minder voedingen per dag. bij ons drinkt hij 5 voedingen en dan 180 en om de 3-4 uur is afhankelijk van zijn dag.

wat je ook bij kan doen is nutrix rijstvlokken dan wordt hij iets dikker maar ik zou eerst gewoon meer melk geven i.p.v. iets bij te voegen. wij hadden problemen dat hij niet wilde slapen omdat hij zo erg honger had. ben vorige week nog bij kinderarts geweest en ze raad niet meteen naar een andere voeding te over stappen dat is ook niet makkelijk voor een baby. hij kan dan problemen krijgen met zijn stoelgang of darmpjes heeft ze mij verteld ze zij geef gewoon iets meer en dan kijken wat hij doet. hij drinkt nu al zon 2-3 weken 180 ongeveer/

succes

groeten
Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 17:03
Dayita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier ook een eetprobleempje. Ons meisje heeft steeds honger en absoluut geen ritme. De eerste zes weken was alles ok, maar na haar eerste groeispurtje is alles omzeep gegaan :)

De ene dag eet ze 5 voedingen van 150, de andere dag eet ze er misschien 9 van 60 ml. Mevrouwtje wil eten als zij honger heeft en slapen als ze moe is en als dat tijdens het eten nu net gebeurd, is ze ook met geen stokken wakker te krijgen. Heb het er met de kinderarts over gehad en ze zegt zelf ook dat elk kind zijn eigen ritme nog moet zoeken. Als ze honger heeft moet ik haar eten geven en wanneer ze meer vraagt dan de eigenlijke portie die ze nodig heeft, gewoon ff geven. Als ze echt niet wakker te krijgen is om een flesje verder te geven, gewoon stoppen en haar laten slapen. Vroeg of laat zal ze haar ritme wel vinden, gewoon voor ons een kwestie van al die onregelmatigheden vol te houden

Veel succes hé en ik hoop dat ook jou kleine schat snel een goed eetritme mag vinden

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 10:53
gimpet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jitte is ook een hele hongerige baby.
Ze kon goed om het uur zowat komen.
Wij zijn nu overgestapt op Friso 1 en dat gaat goed.
Ze drinkt nu ongeveer om de drie uur. Soms zit er twee uur tussen.
Maar gisteren waren er bv ook al flesje waar 4 uur tussen zat.
Dus er begint al iets van ritme in te komen.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:46
Stacy

Ons zoontje is net 6 weekjes en drinkt al een goede week 6 x 180 ml water met 6 schepjes nutrilon. De ene keer drinkt hij de hele fles leeg, de andere keer laat hij ongeveer 40-50 ml staan. Na de fles slaapt hij overdag ongeveer 2-3 uurtjes en 's nachts van ongeveer 22.00 - 05.30 uur. Ook de laatste fles is 180. We hebben eerst ook geprobeerd met forte voor hongerige baby's, maar daar kreeg hij zulke krampjes van, niet normaal! Nu gaat het goed. Ik zou je baby iets meer geven, hij is nl al ouder dan ons kindje en krijgt minder. Ons kindje weegt trouwens ong. 5 kg.
Succes! Groetjes Stacy
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]