Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/09/2008 @ 12:20 Safia | Dag dames Toen mijn zoontjes vorig jaar overleden kon ik niet begrijpen waarom wij...Ik was zwanger van een identieke tweeling, mijn leven kon niet meer stuk... De gynaecoloog verwittigde ons wel voor de risico's van TTS maar daar denk je toch niet aan? Je wil alleen maar dat ze gezond zijn en dat ze gelukkig leven. Maar het had niet mogen zijn. We gingen om de drie weken van Gent naar Leuven om na te gaan of alles in orde is, hier in Gent ook om de twee weken controle dus we waren heel veel in het ziekenhuis. Ik weet nog goed dat we in de Colruyt liepen en dat de rechterbaby enorm actief was, anders dan normaal. De linkerbaby daarentegen was rustig. Ik had er niet bij stilgestaan dat er iets zou kunnen zijn. Volgende dag terug op controle, maar het was al te laat. Ze waren beiden overleden. Ik wou niet meer leven, ik wou niks meer. Ik heb weken in de zetel gezeten, zitten niksen. Nog geen twee maanden later was ik terug zwanger wat niet echt de bedoeling was. Ik was heel bang en liep bijna alle weken naar de verlosafdeling omdat ik dacht dat er iets was. Na 23 weken zwangerschap heb ik het naast me kunnen leggen en ben ik beginnen genieten van mijn nieuwe wonder. Het is een hel waar je door moet, maar op een dag zal je het een plaats kunnen geven. Ik denk nog alle dagen aan onze jongens. Dit heeft ons getekend en heel veel veranderd. Ik ben hard geworden en zelfs een beetje gevoelloos. Dit is terug veel verbeterd sedert Elya is geboren. Ik hou zielsveel van hem.. Zaterdag zouden ze 1 jaar worden.. Bij de geboorte hebben we foto's genomen. Dit is het enige wat ik van hen heb. Aan alle mama's die dit ook hebben meegemaakt. Vergeten doen we nooit maar op een dag zal je je beter voelen. groetjes Safia |
| 29/09/2008 @ 13:08 Safia | Ann-Sophie Ik had ook het gevoel dat ik zwanger was. Je weet op die moment het verschil niet meer. Wanneer je baarmoeder samentrekt heb je namelijk hetzelfde gevoel als menstruatie.. Vervelend he. Maar als je echt zwanger zou zijn dan ga je het wel voelen. Ik was bevallen 27 september en terug zwanger in november. Ik had 5 zwangerschapstesten uitgevoerd en ook nog eens bloed laten trekken. Dit gaf aan dat ik niet zwanger was en toch voeld ik dat het zo was. Het 3 dagen later terug bloed laten nemen en ik was idd zwanger. Je voelt het zelf wel aan. Waarom mag je nog niet van je gynaecoloog? Bij mij was het heel snel ook en ik heb er lichamelijk geen last van gehad. groetjes Safia |
| 29/09/2008 @ 18:36 dieke ![]() ![]() | Jean en Samuel Speel vannacht maar fijn met Gust. Hij heeft het verdiend. Hij was er voor mij op mijn eerste werkdag. Geniet ervan, schatjes! |
| 02/10/2008 @ 19:21 dieke ![]() ![]() | Anne-Sophie meid... ik denk aan je. |
| 06/10/2008 @ 13:52 @nneke ![]() | Even een dikke knuffel voor beide jongens. ![]() En hoe zeggen ze dat? Ongeluk in het spel is geluk in de liefde... |
| 07/10/2008 @ 16:36 dieke ![]() ![]() | Hey meid Die nfp interesseert mij ook heel erg. Had geen idee dat je daarover les kon krijgen. Liefs! Dikke kus voor je schatjes! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

19 weken geluk

daar zijn, dan is dat vreemde gevoel tenminste meteen voorbij. Mijn geest speelt soms rare spelletjes en ik vind het niet zo grappig. Ik zou namelijk niets liever hebben dan zwanger zijn, maar nu lijkt me dat redelijk uitgesloten.