[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/06/2008 @ 21:46 Miek | Hoi, Ons Daantje lag al heel snel goed met zijn hoofdje naar beneden, maar zijn broertje, Kobe, heeft nog tot de laatste dag voortdurend van positie veranderd. Uiteindelijk hebben ze toen ik weeën had nog een echo genomen om zo op de laatste moment te beslissen of het keizersnede zou worden of niet. En ik had geluk... juist die dag lag ook onze Kobe met zijn hoofdje naar beneden! Groetjes Miek |
| 19/06/2008 @ 20:47 Miek | Hoi, Ik denk dat onze Daan rond 27 weken al goed lag, maar ik ben uiteindelijke pas op 37 weken bevallen... dus geen paniek, denk ik. Ik ben ook geen expert natuurlijk, want het waren ook mijn eerste twee kindjes en ik had een heel voorspoedige zwangerschap... Veel succes in elk geval en geniet ervan: van je zwangerschap en later ook van het moederschap! Groetjes Miek |
| 06/07/2008 @ 09:57 Miek | Hoi, Hoop echt dat je gewoon kan bevallen... Ik wou dat ook heel graag en ben heel blij dat ik het heb meegemaakt! groetjes Miek |
| 18/07/2008 @ 21:30 K. | Hoi, Ik kreeg bij 28 wkn weeen, ben toen even opgenomen in ZH omdat het leek of de bevalling ging inzetten. Na 24 uur zwakte de weeen af en mocht ik naar huis toe. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij jou. Onze dochter was verder ingedaald en lag nu klem in mijn bekken, klaar voor de bevalling. Onze zoon had nu veel "zwemruimte". Ik ben uiteindelijk pas bij 39 wkn bevallen. Veel succes met de laatste loodjes! Ik hoop voor je dat je natuurlijk kunt bevallen. Ik was daar ondanks dat het niet echt vlekkeloos is verlopen toch heel blij om. Groetjes! |
[Reageer]

wanneer liggen de kindjes klaar bij tweelingen?

DAt gaat me niet lukken hoor
. Ach, het gaat vanzelf. Wie weet maak jij de 40 wkn wel helemaal vol!!!! Groetjes!