< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » gratis pak pampers!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
gratis pak pampers!
18/06/2008 @ 16:14
twijfelaartje

Online Status Stuur bericht
Hallo
Vandaag heb ik een gratis pak huggies ontvangen. Totaal onverwacht.
Ik had me een week of zo geleden ingeschreven op Famidoo en dit pakje is het resultaat. Dus allen daarheen!
Weten jullie nog sites waarop je voordelen krijgt, bvb in kortingsbonnen of zo? Ik heb mij ook ingeschreven op pampers, zwitsal.

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 17:31
konijntje

Online Status
Ik schreef mij van bij het begin van de zwangerschap in bij de Roze doos en sinds vorige week krijg ik een email omtrent de zwangerschap. Ik schreef mij ook in bij Pampers maar zij sturen ook enkel wekelijks een mail. Alle staaltjes en kortingbonnen haalde ik tot nu toe uit de wachtzaal van de gynaecoloog, daar ligt altijd wel iets dat ik nog niet heb...

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 18:14

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb gisteren een doos gaan halen bij de carrefour.
Daar zitten 4 pampertjes in en een potje warm eten en een potje fruitpap, scheermesje en bonnen vooral om punten bij te krijgen.

Heb vorige week een boekje van zwitsal in de bus gehad met een kortingsbon bij voor zwitsal mama, wel enkel te kopen bij de delhaize.

Voor de rest ook nog niets gehad, maar eens je bevallen bent ga je vooral veel te zien krijgen.

Heidi

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 18:44
Sientje

heidi, ik ben dat ook gaan halen in carrefour. maar dat potje met groentepap is voor vanaf 8 maand en vervalt redelijk vlug.

nog een goede tip: De doos die je bij c1000 kan gaan afhalen met vertoon het geboortekaartje als je kindje er is is ook de moeite!!!

sientje

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 19:15
twijfelaartje

Online Status Stuur bericht
Hoi

Bij carrefour, is dat via een bon uit de roze doos of zo of ook via de website?
En c1000, wat is dat? Heb ik nog niet van gehoord.

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 19:32
marjoontje

hoi hoi.

ik heb ook de c1000 doos op gehaald tegen inlevering van een geboorte kaartje,ik vond het wel een leuke doos en zaten bruikbare dingetjes in.
c1000 is een supermarkt in nederland,als je daar een geboorte kaartje in leverd dan krijg je de c1000 baby doos,het geboorte kaartje mag 3 maand oud zijn.

prenatal daar kun je ook een hele leuke doos aanvragen die is ook zeker de moeite waard,en als je kindje 3maand is dan krijg je van prenatal ook nog eens een baby doos,met leuke spulletjes.

groetjes marion,

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 19:48
Sientje

twijfelaar, ik ben ook van belgie,hoor. maar we gaan om de zoveel maanden winkelen in nederland en mijn zus is toen zo een doos gaan halen.
Je hoeft dus niet in nederland te wonen.

sientje

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:37

Online Status
Ik heb hem ook van C1000 gehaald. Zaten hele leuke spulletjes in hoor en bruikbaar! Je kaartje moet alleen idd niet ouder als drie maand zijn.

Sientje: Waar gaan jullie altijd in Nederland ?

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 22:58
Sientje

Sarina, wij gaan altijd naar maastricht. Eerst gaan we het stad in en daar iets eten en dan gaan we naar de C1000 of de Jumbo. hangt ervan af. tegenwoordig is het de jumbo.

sientje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]