< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Kindjes met een handicap » gewone opvang (-3jaar) voor kindjes met een handicap

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Kindjes met een handicap
gewone opvang (-3jaar) voor kindjes met een handicap
18/06/2008 @ 16:17

Zijn er mensen onder jullie wiens kind(eren)met een handicap, toch naar een 'gewone' kinderopvang gaan? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:54
Suzan

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar weet dat mijn zus gastouder is in Nederland die ook geregeld een meisje met het syndroom van down opvangt.
Net al de andere kindjes die mijn zus "opvangt" in haar eigen huis krijgt mijn zus van de ouders mee hoe ze de verzorging gewenst hebben en van wat ik gehoord heb gaat dit goed.
Van het gastouderburo hadden ze mijn zus al wel bij de sollicitatie gevraagd of ze kindjes met een handicap ook op wilde vangen, voor mijn zus was dit geen probleem.
Groetjes!
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 06:40
karla

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
mijn dochter heft ook down en gaat ook naar de gewone kinderopvang. ze zit sinds dat ze 3 maand is bij een onthaalmoeder en dat loopt heel goed. ze leert ze veel hoor.

groetjes karla

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 22:29
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Jonas is ook altijd gewoon naar de onthaalmoeder geweest.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 15:01

Bedankt voor jullie reacties. Wat verwachten jullie van inclusieve opvang? Hebben jullie eventueel voorstellen voor een beter beleid inzake kinderopvang?
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 17:49
karla