[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2008 @ 23:41 annick | Hallo In de siroop waar je het over hebt zitten heel veel kruiden. Allemaal slaapverwekkend...sommige hiervan zijn heel sterk(valeriaan bv wordt bij anti depressiva gebruikt). Hoeveel er van alles in zit kon ik echter nergens vinden.Voor je dit wilt gebruiken zou ik je aanraden dit eerst even met je KA te bespreken... tis niet niets he dat je zou geven. |
| 19/06/2008 @ 08:43 piepje | Alvast bedankt voor je reactie ! Tuurlijk, ik ga het eerst eens met de kinderarts bespreken. Groetjes Lien |
| 19/06/2008 @ 09:10 | HOI, Ga naar de tuinen en koop het volgende 2 flesje van 4.50 stuk ik gebruik sinassapelolie een paar druppeltjes aan het hoofdeinde van het matrasje. Ik gebruik van die hydrofile handoeken en die vouw ik dubbel in drie punten om het matrasje heen daar druppel ik het op helemaal bovenaan hoofdeinde ![]() Dan een kom met kookendwater en een paar druppels lavendel in de slaapkamer zetten. Ik heb een kleine van 14 maanden en die slaaptr nu eindelijk sinds een aantal weken door van half acht tot 7 uur /half 8 suc6 |
[Reageer]

Calmomel siroop

suc6