< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Calmomel siroop

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Calmomel siroop
18/06/2008 @ 16:29
Piepje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ergens op het internet vond ik terug dat ouders hun kinderen een lepeltje calmomel siroop geven voor het slapen en dat ze dan zo doorslapen.

Heeft iemand hiervaring mee ?
Mijn dochtertje is bijna 1j en slaapt nog steeds niet door ...

Groetjes

Lien

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 23:41
annick

Online Status
Hallo

In de siroop waar je het over hebt zitten heel veel kruiden. Allemaal slaapverwekkend...sommige hiervan zijn heel sterk(valeriaan bv wordt bij anti depressiva gebruikt). Hoeveel er van alles in zit kon ik echter nergens vinden.Voor je dit wilt gebruiken zou ik je aanraden dit eerst even met je KA te bespreken... tis niet niets he dat je zou geven.
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 08:43
piepje

Alvast bedankt voor je reactie !

Tuurlijk, ik ga het eerst eens met de kinderarts bespreken.

Groetjes

Lien
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 09:10

HOI,
Ga naar de tuinen en koop het volgende 2 flesje van 4.50 stuk

ik gebruik sinassapelolie een paar druppeltjes aan het hoofdeinde van het matrasje.
Ik gebruik van die hydrofile handoeken en die vouw ik dubbel in drie punten om het matrasje heen daar druppel ik het op helemaal bovenaan hoofdeinde
Dan een kom met kookendwater en een paar druppels lavendel in de slaapkamer zetten.
Ik heb een kleine van 14 maanden en die slaaptr nu eindelijk sinds een aantal weken door van half acht tot 7 uur /half 8

suc6
Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 23:08
naatje

Online Status Stuur bericht
Hoi iedereen,

Ik heb van mijn KA Calmomel voorgeschreven gekregen (maar eigenlijk kan je dit ook zonder voorschrift krijgen) omdat onze meid ook nog altijd niet doorslaapt en soms wel 10x of vaker wakker werd per nacht. Ik heb het een aantal avonden na mekaar gegeven na haar laatste flesje, maar eerlijk gezegd heb ik niet veel gemerkt van de werking, ze werd ng steeds wakker.

Toen ben ik ermee gestopt omdat het toch niet leek te helpen.
Misschien moet je dat eerst een tijdje geven eer dat in werking treedt ofzo? Hoewel me dat sterk lijkt...

Maarja, binnenkort nog maar eens een poging, want tis hier nog altijd niet te doen pfffff

groetjes naatje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]