[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2008 @ 16:57 Dais vanuit USA | Hallo allemaal, Wie heeft er net als ik erg zware benen en veel spierpijn (lies, rug). Ik kan er niet van slapen. Zo ja, heeft iemand tips om het te verhelpen of minder te maken. Thanks. |
| 18/06/2008 @ 17:31 Dais vanuit USA | Ik ga hier zo even in bad, misschien helpt het. Ik heb nog geen afspraak gemaakt ik ben in Amerika momenteel. Maar ik moet gewoon naar een verloskundige. Waarom jij niet? Vanwege de miskramen en bbz? Logisch ook wel eigenlijk. Vind het wel eng om een echo te krijgen en alle vragen en alle bloedtesten. Heb veel te maken gehad met ziektes in mijn omgeving en heb een beetje ziektevrees nu. Straks vinden ze wat bij mij. (terwijl ik gezond ben hoor en zo zie ik er ook uit haha). Zal wel door de hormonen komen. Oh ja ik ruik heel goed. En vind alles stinken. En lust geen patat meer en daar ben ik altijd dol op. |
| 18/06/2008 @ 17:34 Dais vanuit USA | Hallo ikke, Dat had ik vorige week ook. Dus dat klinkt goed. Nog drie dagen!! Spannend. Maar sommige testen kun je voor je NOD al gebruiken toch? Of wacht je liever nog even? Liefs |
| 22/06/2008 @ 12:12 Dais ![]() | Ikke, Hoe gaat het met jou? |
| 01/08/2008 @ 13:30 mij | ik heb een vraag... ben nu 2 weken over tijd en heb anderhalve week terug een zwangerschap test gedaan deze was negatie... ik ben nu nog niet ongesteld en was gister erg ziek diaree, overgeven en hele zere onderrug en benen kon er niet van slapen...ook heb ik erge steken in zij kan ik ondanks de negatieve test zwanger zijn? alsjeblieft reageer... |
| 01/08/2008 @ 14:12 | Je kan altijd nog een nieuwe test doen he. Het hangt ervan af hoeveel HCG hormoon je aanmaakt dat je een positieve test hebt. Misschien heb je die eerste test gedaan als je nog niet zoveel HCGhormoon geprocuceerd had. Als ik van jou was zou ik nog een test doen. Dan ben je zeker he. Veel liefs Kelly |
| 01/08/2008 @ 16:02 Dais ![]() | Ja ik ben het met Kelly eens. De een maakt snel hcg aan en de andere niet zo snel dus het kan alle kanten op. Je symptomen lijken op een zwangerschap. Succes |
| 16/08/2008 @ 21:55 K | Hoi meiden, In april bevallen (18 wk meisje heeft het dus niet overleeft) Hierna na 6 weken weer ongi en zo weer iedere maand. Vanaf voor de zwangerschap al geregeld hele zere benen. Ook tijdens de zwangerschap en erna werd het alleen maar erger. Had al vaker over magnesium gelezen... Toen het vorige maand zo erg werd. Had al vanaf begin cyclus zere benen en ook steeds vaker zere armen onder de ellebogen. Echt heel zwaar en pijnlijk (kan het niet goed omschrijven, de pijn) Ben ik vanaf deze cyclus begonnen met die magnesium pillen. In eerste instantie dacht ik ze helpen niets. Tot na 1,5 week. Het begon te werken. 's avonds in bed een warm tintelend gevoel in de benen en voeten. Nu slik ik ze 3 weken en doe niet meer zonder! Volgens mij mag je ze ook slikken als je zwanger bent. Misschien hebben jullie hier wat aan. |
[Reageer]

Zware benen en veel spierpijn

sorry hoor!