< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » pijnelijk borsten

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
pijnelijk borsten
18/06/2008 @ 22:19
MIEKE

Online Status Stuur bericht
ik heb heel de tijd, alle dagen pijnelijk borsten, de pijn is wel dragelijk, vroeger had ik dat niet, na volledig te stopen met borstvoeding, tis nu al goed 3 maand geleden met borstvoeding geven, 9 maand bv.
ik slik nu meliane een kleine 2,5 maand, ik heb al goed mijn gekregen, wel hevig maar kleine 6 dagen duren, na 3 dagen na pilstopweek heb ik

anders bel ik huisarst,

de volgende spruit moet ik nog uitstelen wegens verbouwing, nog een kleine jaar geduld, maar dat heb ik niet, ik wil stopen in sep om nog een beeb te maken,
moest ik nu zw-test doen die zal neg zijn 100% ZEKER

hebben juli dat ook gehad

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:14
imre

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey!

ja ik herken dat wel hoor, ik heb een zoontje van een jaar, (heb overigens nooit borstvoeding gegeven) en heb nu sinds een maand of twee ook ongelovelijk zere borsten, vooral s'morgens
ik dacht eerst ook zwanger te zijn maar een test heeft dat uitgesloten, ik slik trouwens ook trouw de pil, ben alleen wel overgestapt op een lichtere...

wel grappig,,, ik wil ook zo graag een tweede, maar wij hebben ons huis te koop staan, en het lijkt verstandiger om te wachten tot we in ons nieuwe huis zitten, moeilijk hoor....

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:35
MIEKE

Online Status Stuur bericht
ik ben naar de dokter geweest, en ze heeft mij pilletjes voorgeschreven, voor pasbevallen moeder die geen bv willen geven krijgen die pilletjes ook, kostprijs 29 euro de opleg

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]