[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/06/2008 @ 14:34 | Hallo allemaal, Wij zijn zo slecht in het namen vinden dat we bij de eerste een naam hadden op 36 weken en bij de 2e pas toen hij geboren werd ( op 36 weken haha ) Ik ben dus bang dat wij ook nu geen naam zullen vinden waar we het allebij mee eens zijn. Onze jongens heten Kyano en Zias... Ideeen zijn van harte welkom ! |
| 19/06/2008 @ 18:46 Steenbokje ![]() | Hey Hier een paar namen dat op ons lijstje stonden. Lore, Laure, Lenthe, Lily, Bo, Manon, Lena, Axelle, Succes ![]() |
| 20/06/2008 @ 08:12 | Hallo ! Bedankt voor de namen allemaal. Rivoli: ylana vind ik idd een hele mooie naam. Zelf wilde ik Ilani maar mijn ventje vind dat niet mooi maar kan hem Ylana altijd eens voorleggen he. Misschien dat hij het toch wel leuk vind. Hij heeft de 2 jongensnamen verzonnen dus wil ik deze verzinnen haha |
| 20/06/2008 @ 10:39 Sientje ![]() | De naam die wij gekozen hebben zit ook in een van de lijstjes. ![]() |
| 20/06/2008 @ 12:53 coraal | hier nog een paar mooie namen: jamilla amber jody lotte wij zijn er zo'n beetje wel uit liefs maggi |
| 20/06/2008 @ 14:36 | Romy vind ik ook een hele mooie naam. Alleen jammer dat hij zoveel gebruikt word tegenwoordig. |
24/07/2008 @ 18:49 ![]() | ons zoontje heet kyro lijkt wel een beetje op kyano en wij vonden voor een meid kahley ashley fenna mooi ... succes met zoeken groetjes janneke |
| 30/07/2008 @ 17:33 nieuweling ![]() | Lijstje meisjesnamen Aiko Rinska Maya Ilona Ilke Anke Aagje Leni Groetjes en veel succes ermee |
| 01/08/2008 @ 14:38 Belle ![]() | Vrienden van ons hebben een Kian en een Alany. Lijkt me ook wat in de lijn van jou jongensnamen. Alhoewel, Alany lijkt wat op de naam die uw ventje niet zo leuk vindt... |
[Reageer]

Iemand ideeen voor een meisjes naam ?