< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ik kan mijn emoties/gevoelens met niemand delen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
ik kan mijn emoties/gevoelens met niemand delen
10/10/2008 @ 20:11
Marijke

Online Status Stuur bericht
Hey Bambi

ik zal voor jou!
Goh, ik zou zo'n lang weekend ook wel kunnen gebruiken, zo druk op het werk dat ik altijd uitgeput aan het weekend begin de laatste weken. Mijn volgende lang weekend is pas van8 tem 11 november, nog een heeeeeeeeele maand dus...
hopelijk is onze dochter morgenvroeg niet te vroeg wakker en kan ik wat uitslapen.
groetjes
Marijke

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 20:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Marijke

Pff dat is dan vervelend ja als je zo op je tenen moet lopen
werk je ook wel eens weekenden dan? Of hoeveel uur in de week doe je.
Hey volgens mij had jij nog niet gezegd dat je nog een dochter hebt.
Hou oud is ze nu?
Maar maak je ook zo'n mooie ooievaarsbanner aan.
Wij van de nog niet zwangeren zitten te springen om zon banner en jij mag er zomaar een maken.
Daar kun je ook een banner maken van je andere kindje.
Dat is leuk voor ons om mee te volgend.
Weet je hoe dat moet, hierboven staat onder baby van de maand links,
babyclub..daar tik je zwangerschapsbanner aan voor een zwangerschap en leeftijdsbanner voor je kind.
Echt leuk kijk maar bij ons.

XX Sacha

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 19:07
Marijke

Online Status Stuur bericht
die banner voor mijn zwangerschap is gelukt maar die leeftijdsbanner krijg ik precies niet voor mekaar.
Ik ga het nog eens proberen (dit berichtje was om te zien of het mij gelukt was ja of nee
groetjes

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 19:09
Marijke

ja! gelukt!
nee, gelukkig werk ik niet in de weekends! dat zou ik verschrikkelijk vinden, normaal gezien heb ik een uurrooster van 40 uren maar dat loopt geregeld op, ik werk als vertegenwoordiger en loop bijgevolg de hele dag van hier naar daar. Bij de vorige zwangerschap was dat geen probleem, ik hoop dat dat nu ook het geval gaat zijn. En de kwaaltjes die ik nu heb zullen na een aantal weken ook wel weer over gaan zeker. Vandaag ben ik trouwens niet zo misselijk geweest alleen héél moe.
zo, ik ga er een luie zetelhangende zaterdagavond van maken.
groetjes Marijke
[Laatst gewijzigd door Marijke - 11/10/2008 @ 19:12] - Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 19:32

Hoi Marijke

Ja, dat ziet er mooi uit die banners, ook voor ons leuk om lekker mee te volgen. Pff een kindje hebben en 40 uur of meer werken, das niet niks..en je mannetje? werkt er ook nog 40. Dan passen de ouders zeker veel op. Ja zo lekker een bankhangend zaterdagavondje is ook eens heerlijk.
Wij gaan nog even op bezoek bij schoonouders.
Hoe is het verders met de rest?
XX Sacha

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 15:02
Pinkie

Online Status Bekijk profiel
Hoi hoi, ben ik ook weer eens.
Weer even drukke dagen gehad.

Sacha, nu weer voor jou duimen he! Hoe is het met de huizen?

Akoh, volgens mij mag je er meteen weer voor gaan. Je kan het gewoon proberen he. Doe gewoon wat je gevoel je zegt.
Ach, je kan best proberen voor een kindje in de lente/zomer, maar wie zegt dat het dan raak is he. Je hebt helaas geen garantie.
Zo wilden wij wel in dezelfde periode weer een kindje krijgen, dus weer in december. Ook handig met kleertjes als het hetzelfde geslacht is (bijkomend voordeel, haha), maar ja, inmiddels zal het juli zijn als het raak is deze keer dan.

Marijke, ik wist ook niet dat je al een kindje had, leuk.

Ik heb donderdag op m'n werk een echo gehad, dacht laat ik es vast vertellen aan een arts hoe en wat. Toen zei hij direct dat ie het liefst meteen een echo wilde maken, dat dat het beste is zo vroeg mogelijk in je cyclus. Gelukkig was ik niet zo heel erg ongie meer. Alles was goed, ben echt opgelucht.
Hij zei al direct dat ik er niet uit zie als iemand die pco zou hebben, omdat je dan vaak wat dikker bent ofzo.
En omdat ik al eens zwanger ben geweest, gezien m'n leeftijd en omdat ik dezelfde partner nog heb is de kans groot dat het gewoon goed komt.
Als het over een paar maanden nog niet raak is mag ik naar de gyn, hij raadde me er één aan bij me op het werk.
Dus ik was weer helemaal opgelucht, tot ik gister weer hoorde dat m'n kapster zwanger was. Ze heeft er al eentje van net een jaar en dacht dat ze er wel een half jaar over zou doen om weer zwanger te worden, maar was dus in één keer raak.
Daar kreeg ik dus even traantjes van, gelukkig was m'n mannetje er.
De zwangeren en mensen die bevallen vliegen me echt om de oren. Vooral degenen die nu bevallen en zwanger raakten in de tijd dat wij ook al bezig waren.
Maar ja, ik zit alweer op dag 6 van de nieuwe ronde, over een week alweer m'n ei, dus eigenlijk schiet het best op.

We zijn druk met ons zoontje zindelijk maken, omdat hij over 2 maandjes 3 wordt. Gaat al goed.
Vanmorgen naar madurodam geweest, was erg leuk.

Tot snel maar weer!

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 16:42

Hoi meiden

Ja Pinkie ineens is het echt erg overal met de zwangeren.
Maar weet je wat ik dan altijd denk, als die van hun alweer groot is hebben wij lekker nog een klein babytje.
En het gaat al zo snel he..
Ik vond de 2e zwangerschap van Iris al zo vlot gaan wou dat het nooit
afgelopen was dat zwanger zijn...heerlijk, maar toen zou dat dan ook echt de laatste keer zijn, en nu hihi gaan we toch nog een keer door.
Hmmm heb er al ook zo'n zin in, ik hoop ook dat het snel lukt.
Vandaag lekker zo'n supergoedkope rommelmarkt geweest met mijn moeder, heerlijk heb de halve rommelmarkt leeggekocht. Leuk al dat gesnuffel..hihi

XXX Sacha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]