< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » tweelingparken lijken zo klein?! ervaringen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
tweelingparken lijken zo klein?! ervaringen?
20/06/2008 @ 08:51
Vera

Een tweelingpark zou maar 140 op 70cm zijn. Dit lijkt me toch aan de kleine kant, niet? Als de kindjes beginnen te zwaaien of draaien, gaan ze dan elkaar niet pijn doen? Bestaan er mss grotere parken?
We zijn aan het denken om anders 2 gewone parken te zetten (hebben ene van mijn zoontje en mogen ene in bruikleen gebruiken), maar dat past niet zo mooi bij elkaar (oog wilt ook wat) en dat neemt nog meer plaats in beslag.

Merci.
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:18
San

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dat valt heel goed mee hoor, wij hebben een tweelingpark speciaal formaat gekocht bij baby vanderstraeten in Merchtem (nog groter dan een gewoon tweelingpark) en onze, toch wel vrij grote jongens, hebben daar perfect ruimte in. Bovendien is hij in mokka, wat ik ook wel een leuke kleur vond. :)
Maar als je zoiets zoekt moet je wel minstens 4 à 5 maanden rekenn voor levering. Wij hebben dan ook eerst een maand een gewoon park gezet voor we het hadden.

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 14:17
Miek

Wij hebben idd een tweelingpark van 70cm/140cm en wij vinden dat idd vrij klein nu ons jongens beginnen rollen en wild in het rond slaan! Als we het opnieuw konden doen, denk ik dat wij toch voor 2 aparte parken zouden opteren. En dat het oog ook wat wil, begrijp ik, maar ik denk niet dat dat het belangrijkste is...

Groetjes
Miek
Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 11:36

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij hadden één van 1 meter op 1 meter in de woonkamer staan en een gewoon eenlingpark in de keuken (gelukkig liet de ruimte dit toe natuurlijk)
Als ze sliepen lagen ze samen maar de één was een slaapdoos en de andere was contstant in beweging, dus elk hun park. Als ze groter waren speelden ze nog wel veel samen in het iets groter park.
Heb hen veel samen gelegd. Maar het park diende echt wel maar om te spelen, als het slaapuurtje er was, moesten ze naar boven, hun bedje in.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]