Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/10/2008 @ 14:55 Martine ![]() | even snel tijdens de verbouwing door : Dragonlady kijk eens op http://9maand.be/forum/archief/reactions/4723 daar staat ook iets over rozige afscheiding. Denk niet dat je je zorgen moet maken, maar ja.. ben geen arts he! Verder alles goed hier. Moet wel rustig aan doen, maar lukt natuurlijk weer niet. Dus ik ga maar veel zitten en eventjes internetten, pak ik toch nog wat mijn rust. Martine |
| 08/10/2008 @ 22:29 Frieda | Kriekske hoe is het met je en de kleine? jeetje dat zal even schrikken zijn om zo vroeg al te moeten bevallen. ik hoop dat alles goed gaat! |
| 08/10/2008 @ 22:36 Frieda | jeetje begint het bij jullie ook allemaal zo zwaar door te wegen? mijn rug doet enorm pijn en lopen voel ik al pijn van boven tot onder ik vraag me af of dat niet allemaal wat te vroeg is voor zulke kwaaltjes maar tzal wel normaal zijn zeker elke keer komt er weer iets nieuws bij om over na te denken juist dames je moet je dus geen zorgen maken als je babke niet goed voelt bewegen bij mij zat die schuin waardoor ik het geklop niet meer voelde maar op echo heb ik m dus wel druk bezig gezien ![]() |
| Gisteren @ 19:34 snoopytje ![]() | hey vandaag dus 2de poging gedaan voor 3D echo bij sylvie.. ligt nog steeds in stuit maar heb toch een paar mooie foto's.. zie profiel.. grtz snoopytje ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

bevallen rond 20 januari 2009!! wie nog???