< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » Zoontje steeds weer ziek

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
Zoontje steeds weer ziek
30/07/2008 @ 08:23

Online Status Bekijk profiel
Hey Evelyne,

Ik duim voor je kleine schat! Hopelijk is hij rustig als hij wakker wordt... Laat iets weten hé als het gaat en hij is een beetje bekomen... Dat zal wel wat verbetering brengen, je zal wel zien...

Dikke kus,
Sofie (mama van Marie)
Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 14:48
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik heb hier effe in de rapte jullie verhalen zitten lezen en die zijn heel herkenbaar.
Kobe is ook al heel veel ziek geweest. Hij was pas 4mnd toen hij zijn eerste bronchitis kreeg en is van begin november tot eind april constant ziek geweest. Longfoto's, alergietesten, antibiotica, aerosol haalden niks uit. Met puffers is het dan een beetje gebeterd en momenteel is hij vrij goed.
Hij is eind mei getest in het uz Jette op de dienst kinderpneumologie en die stelden ook een zeer lage weerstand en verschillende virussen waaronder het CMV-virus vast. Wij weten nu dat hij er gewoon moet uitgroeien en dat dat nog enkele winters zal duren.
Ik ben zelf onthaalmoeder en heb dan gevraagd of hij kindjes moest mijden, maar dat vond de professor geen goed idee. Dan krijgt hij gewoon later de volle laag zei ze. Enfin, hij wordt nu wel goed opgevolgd en da's al veel waard.

Btw, ik las hier iemand die met voeding en diarree sukkelde. Beide kids hebben stevige reflux gehad (bij Kobe is het sinds kort beter). Tot we bij een kinesioloog (deelgebied van de osteopathie maar slechts enkelen beoefenen dit) langsgingen. Hij heeft de kids via een eenvoudige test getest op voedingsstoffen. En allebei hebben ze intolerantie tegen melk en fruit en groenten met veel zuren in. Via homeopathie heeft hij dan de effecten van die "slechte" voedingsstoffen weggewerkt en sindsdien functioneert hun maag-darmsysteem veel beter. De oudste had ook een slappe stoelgang en de jongste een keiharde en nu is dat bij allebei normaal.
Dit zien ze niet in de kids hun bloed omdat het om intoleranties gaat. Maar het werkt echt!

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 20:29
Evelyne

sofie (mama van marie)
alles is goe verlopen hoor,enkel beetje de angst dat ons ventje heeft voor alles wat een schort draagt...zodat de verdoving wat stroef verliep (veel tegenspartelen en zo)maar dan plots was ie in dromenland (amai dat doe dom om je kindje zo te zien liggen,zo hulpeloos). Ik mocht dan naar de recovery waar ik hem al weer hoorde hard huilen,hij was al weer klaarwakker. Maar dan was ie wat suf door de verdoving en zo hé. We zijn al effe thuis,en hij wil steeds patatjes en patatjes. Moeilijk om uit te leggen aan zo n klein ventje.
Maar ja,morgen na 24u mogen we puree en zo geven. Hij slaapt nu als een roosje. Ik ben blij dat het gepasseerd is.
Evelyne

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 21:46

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Sofie: Ja, mijn kindje heeft een motorische achterstand en zo lang deze niet is bijgebeend en ze weten van waar het komt en/of het met ziek zijn te maken heeft, mag ze echt niet meer met (zieke) kindjes in contact komen... Welk virus heeft jouw kindje juist en wat houdt dat dan juist in?
Hopelijk is jouw schatje er snel uitgegroeid...

Evelyne: Ja, die schrik voor witte schorten is imens hé... ons Marie heeft er ook een trauma van... Alléé nu zal hij wel beteren en minder ziek zijn.. Waarschijnlijk ook terug beter horen dan... Ben blij voor je dat het achter de rug is...

Dikke kus,
Sofie (mama van Marie)
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 21:22
Evelyne

hey
hier zijn we weer. na een maand operatie is ons kleine manneke weer eens ziek:een oorontsteking,zou er wel minder last moeten van hebben en klaagt ook niet eignlijk. enkel wat ellendig van de hele hoge koorts
pfffff
groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]