Hey dames
in spanning??? Ik kan weer ni goe volgen zulle, verklaar je nader nadine?
mimi: dat van je borsten kan ik weer wel volgen, ik weet het ook niet meer hoe het de vorige keren met mijn borsten gesteld was? Eigenlijk wel best grappig, ik betrap mezelf erop dat ik er zoooo hard op gefixeerd ben, dan begin je automatisch vanalles te voelen en te zien denk k? Wat ik nu wel heb, is "lekkage" aan mijn borsten, jullie zullen lachen, maar het is echt, aan beide borsten heb ik een beetje lekken gevoeld en inderdaad, toen ik ging kijken zag ik een aangedroogde vloeistof, raar ...
Nu is het wel zo dat ik dit nog heel lang gehad heb nadat ik gestopt was met bv geven, totdat Jef 18 maanden was ongeveer en dat is nog maar vier maanden geleden, misschien gewoon hormonaal dan?
Merci voor de knuf mimi, ik weet het niet, stiekem hoop ik nog steeds, maar ik heb wel het gevoel alsof ik alle momenten mijn regels ga krijgen ... MAAR momenteel zijn ze er nog niet, toch nog maar ff afwachten zeker?
k Ben ook heel emo, t minste dat er iets emotioneels op tv is ofzo, zit ik mee te bleiren en dat heb ik normaal niet.
nadine, merci dat je zo meeduimt! Lief van je! Die vriendin van je, wil die ook graag drie kids omdat ze het erg vindt?
Wat ben jij groot meid! En wat lief van je ventje dat ie er zo over denkt (als ie over je buikje wrijft hé), meer moet dat niet zijn hé? Zolang je jezelf maar graag ziet en je ventje ook natuurlijk, dan is het toch goed of niet? Natuurlijk willen wij dames altijd wel iets aan ons lijf veranderen, maar graag gezien worden zoals we zijn, zo zou het moeten zijn.
Als er een striemen en hangbuik-club wordt opgericht, wordt ik ook lid! Ik denk maar zo: "ik heb geen lijf om mee bloot te gaan liggen (nooit gehad hoor), dus het zij zo ..."
Lies: tja moeders, we zien ze graag, maar soms kunnen ze het bloed van onder je nagels halen hé! De mijne heeft de neiging om mijn volledige huishouden te willen overnemen ... en ze heeft ooit geprobeerd om mijn ventje zwart te praten bij mij, maar dat was heel snel heel duidelijk hoe ik daarover dacht. Zij had zeker liever gehad dat ik iemand was tegengekomen die wat dichterbij woonde?
Hopelijk houdt ze zich aan haar woord en kan jij nog extra genieten van je kids.
Hoe gaat het nog met de anderen?
Ik heb gisteren mijn haar een ander kleurtje gegeven en woensdag gaat de schaar erin. Start van een nieuwe periode, de periode van "op naar drie kids"! Gisterenavond kwamen mijn man zijn ouders nog langs en ik denk dat ze een vermoeden hebben dat we voor een derde gaan, want een neef van mijn man heeft pas eentje gekocht en ze liet een foto zien, ik helemaal vertederd!!! En toen zei vake dat wij ook nog maar eentje moesten kopen en dat was het moment voor mij hé, dus ik: "ja, wie weet, één van dees ..." Geen reactie, maar duidelijker kan toch ni hé?
Nog nieuws, gisterenavond zei onze Rik ineens dat hij zonder tut ging slapen!!! Onze mond viel bekan letterlijk open! We hadden al afgesproken dat we zijn tutten met de sint gaan meegeven, maar nu gaf hij het zelf aan. Voor de zekerheid toch nog ene in de buurt gehouden, maar het was niet nodig!!! Superflink hé! En vandaag heeft hij ook gene gevraagd en nu slaapt hij ook zonder!!! Wij staan perplex, maar zwijgen in alle talen over tutten tegen hem. Amai, als dat zo gemakkelijk gaat, ik ben echt content! Hij heeft een beetje een scheve beet en de tandarts had tegen hem ook gezegd dat dat van de tut kwam en ik heb hem het ook nog eens uitgelegd en dat zal in zijn koppeke blijven zitten zijn zeker? Vorige week zei hij ineens dat nu zijn tandjes toch al wat rechter stonden hé?! Toch schattig waar die mannekes allemaal mee bezig zijn!
Morgen terug werkendag en ik zien der tegenop! Zeker omdat de mannen er nu terug zo vroeg uitmoeten ... om 20 over 7 zit ik al met hen in de auto, Rik naar de voorbewaking en Jef naar de onthaalmoeder.
k Ga jullie laten, k heb zelf den indruk dak aan t zagen ben en dan ist tijd dak ermee stop ...
tot morgen
Sofie