< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » doorslapen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/06/2008 @ 18:47
Melissa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vanaf welke leeftijd sliepen jullie kindjes door?
En nu slaapt Emily nog gans de dag beneden, wanneer zou ik haar eigenlijk in haar bedje beginnen leggen 's middags?

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:53

Online Status
hoi hoi
wij hebben een dochtertje van nu 4.5 week en die moesten we eigenlijk altijd wel waker maken vor der voeding maar na 2,5 week hadden we zoiets van kijken wat zedoet als we der laten liggen en ze sliep gewoon door was laatste voeding om 12 uur snachts en sliep tot 6 uur nu komt ze heel af en toe oor een voeding maar nie altijd en over slapen ons dochtertje slaapt van af het begin af aan gewoon in der eigen bedje ook smiddags gaat na der oeding gewoon lekker na bedjte toe snachts ook gewoon eigen bed slapen ik begin er nie aan in ons bed te nemen en heb het mee gemaakt met me oontje die slaapt nu nog af en toe bij ons snachts dus daar heb ik wel van geleert om da nie meer te doen gr jose

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 19:12
miesje

hahah hier een zoon van 1 die nog niet doorslaapt!sosm slaapt hij wel van 22:30 tot 5:30 zonder voeding!maar sosm komt hij sachts oook nog voor borstvoeding!

ik vind het niet erg,en geniet van zo mooi ventje snachts tegen me aan,mooier stukje natuur kan je niet zien zo he,,,hihi

onze prins slaapt vanaf dat hij geboren is in zn eigen kamertje in zn eigen bedje,,,zowel snachts als overdag!!
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 21:03
Elsje

Hoi hoi,

Ons kleintje slaapt zo ong van zijn 6-7 weken zonder extra voeding. Wakker worden (of huilen in zijn slaap)/slecht inslapen deed hij wel nog. Dat gebeurt in periodes, de zogenaamde groeisprongetjes. Slecht inslapen was ong toen hij 3 maand oud was en dan hebben we enkele weken goed afgezien. Maar nu slaapt hij prima.
Ieder kindje is hierin anders. Als je denkt dat je kindje het aankan, kan je het proberen....

Wat betreft het slapen in kamer. Volg ook je eigen gevoel. Ik heb Jens zo rond 10 weken in zijn eigen bedje gelegd overdag omdat ik vond dat hij te snel wakker werd (lawaai...). Nu bij de dagmoeder (hij is nu 5 maand oud) moet hij nog steeds beneden in het park slapen. Omwille van wiegedood. Ze slapen dan minder vast. Maarja je kan hierin ver gaan. Vanaf 6 maand mag hij boven in bedje slapen bij dagmoeder. Dus wederom: volg je eigen gevoel hé.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:51
Kaatje

Floor slaapt een week of 2 door nu, ze krijgt enkel BV. Ze slaapt dan van 22u tot 8u.
Overdag slaapt ze nog beneden in park, maar eigenlijk slaapt ze in de dag erg weinig!! als ze 2 u slaapt op een hele dag, zal het veel zijn.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:59
Hilde

Hannah slaapt nu sinds een weekje door. Dat is dan tussen 22.30 en 23.00 haar bedje in en wakker ergens tussen 6.00 en 7.00 momenteel. Ik had ook wel dezelfde vraag over het overdag al dan niet in haar bedje liggen. Ik heb dan al wel een ouder dochtertje, maar ik kan me echt niet meer herinneren wanneer we haar in haar bedje zijn beginnen leggen. Nu ligt Hannah boven in haar bedje omdat ze net slecht in slaap raakte in haar park. Maar da's dus de eerste keer overdag. Tot gisteren sliep ze overdag dus in haar park. 'k Weet nog niet goed wat ik nu straks en de volgende dagen ga doen. Ga het nog een beetje aanzien...

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 13:06
Sillie

Hey
Wij hebben Lena vanaf haar geboorte in haar eigen kamertje laten slapen.
Na 3,5 weken slaapt ze door (ongeveer 8 uur per nacht)
En nu slaapt ze zo'n 9 à 10 uur per nacht.
Ik word dan wel weer om 7 uur 's morgends wakker met ontploffende borsten, maar dat neem ik er heel graag bij.
Overdag slaapt ze ook nog heel veel in haar box beneden, maar ze begint vaak wakker te worden van geluiden.
dus zou ik haar dan in haar kamer moeten leggen? Dan is ze zo vaak alleen(en ik ook).
heeft er iemand ra
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 13:07
Sillie

Ik wilde dus vragen:
heeft er iemand raad voor ons?
groetjes van SiLLie en Lena
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 19:08
Elsje

Hoi sillie,

Inderdaad ik voelde het ook zo aan. Precies of je ziet je kleine haast niet meer. Maarja dat gaat gauw over hoor als ze minder beginnen te slapen. Ge kunt ook gewoon wat stiller zijn als zij slaapt. Bekijk het even en als je vindt dat ze toch te weinig slaapt (ze wordt lastig van vermoeidheid), zou ik persoonlijk haar toch in haar eigen bedje leggen. Dan kan jij ook weer doen wat je wil.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:56
v

Hey,

Mijn zoontje is nu 13 weken en ik probeer hem sedert deze week ook in de voormiddag en in de namiddag in zijn bedje te leggen. Hij werd wakker door omgevingsgeluiden en ook het inslapen werd moeilijker, hij speelt al vrij veel en is snel afgeleid. Hij is niet echt humeurig maar hij is niet echt in zijn nopjes als hij overdag weinig slaapt. Ik wou het proberen aangezien het volgende week grote vakantie is en met grote zus thuis, zou het nog minder lukken om te slapen en je kan toch niet verlangen van de oudste dat ze heel vaak stil moet zijn, het is tenslotte vakantie. Het lukt nu vrij aardig in zijn bedje overdag alhoewel hij vaak erg zielig kijkt als je de kamer verlaat. Maar hij slaapt nu vaker dutjes van 2 uur en hij wordt tevreden wakker.

Dus proberen maar, zou ik zeggen.

Groetjes,

V
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]