[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 18:47 Melissa ![]() | Vanaf welke leeftijd sliepen jullie kindjes door? En nu slaapt Emily nog gans de dag beneden, wanneer zou ik haar eigenlijk in haar bedje beginnen leggen 's middags? |
| 24/06/2008 @ 18:53 | hoi hoi wij hebben een dochtertje van nu 4.5 week en die moesten we eigenlijk altijd wel waker maken vor der voeding maar na 2,5 week hadden we zoiets van kijken wat zedoet als we der laten liggen en ze sliep gewoon door was laatste voeding om 12 uur snachts en sliep tot 6 uur nu komt ze heel af en toe oor een voeding maar nie altijd en over slapen ons dochtertje slaapt van af het begin af aan gewoon in der eigen bedje ook smiddags gaat na der oeding gewoon lekker na bedjte toe snachts ook gewoon eigen bed slapen ik begin er nie aan in ons bed te nemen en heb het mee gemaakt met me oontje die slaapt nu nog af en toe bij ons snachts dus daar heb ik wel van geleert om da nie meer te doen gr jose |
| 24/06/2008 @ 19:12 miesje | hahah hier een zoon van 1 die nog niet doorslaapt!sosm slaapt hij wel van 22:30 tot 5:30 zonder voeding!maar sosm komt hij sachts oook nog voor borstvoeding! ik vind het niet erg,en geniet van zo mooi ventje snachts tegen me aan,mooier stukje natuur kan je niet zien zo he,,,hihi onze prins slaapt vanaf dat hij geboren is in zn eigen kamertje in zn eigen bedje,,,zowel snachts als overdag!! |
| 25/06/2008 @ 13:06 Sillie | Hey Wij hebben Lena vanaf haar geboorte in haar eigen kamertje laten slapen. Na 3,5 weken slaapt ze door (ongeveer 8 uur per nacht) En nu slaapt ze zo'n 9 à 10 uur per nacht. Ik word dan wel weer om 7 uur 's morgends wakker met ontploffende borsten, maar dat neem ik er heel graag bij. Overdag slaapt ze ook nog heel veel in haar box beneden, maar ze begint vaak wakker te worden van geluiden. dus zou ik haar dan in haar kamer moeten leggen? Dan is ze zo vaak alleen(en ik ook). heeft er iemand ra |
| 25/06/2008 @ 13:07 Sillie | Ik wilde dus vragen: heeft er iemand raad voor ons? groetjes van SiLLie en Lena |
| 26/06/2008 @ 11:56 v | Hey, Mijn zoontje is nu 13 weken en ik probeer hem sedert deze week ook in de voormiddag en in de namiddag in zijn bedje te leggen. Hij werd wakker door omgevingsgeluiden en ook het inslapen werd moeilijker, hij speelt al vrij veel en is snel afgeleid. Hij is niet echt humeurig maar hij is niet echt in zijn nopjes als hij overdag weinig slaapt. Ik wou het proberen aangezien het volgende week grote vakantie is en met grote zus thuis, zou het nog minder lukken om te slapen en je kan toch niet verlangen van de oudste dat ze heel vaak stil moet zijn, het is tenslotte vakantie. Het lukt nu vrij aardig in zijn bedje overdag alhoewel hij vaak erg zielig kijkt als je de kamer verlaat . Maar hij slaapt nu vaker dutjes van 2 uur en hij wordt tevreden wakker. Dus proberen maar, zou ik zeggen. Groetjes, V |
[Reageer]

doorslapen?

. Maar hij slaapt nu vaker dutjes van 2 uur en hij wordt tevreden wakker.