[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 20:38 | vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Maar wat een prettig weerzien van ons kindje moest worden, lief even héél anders. De arts zag in beide hersenhelften een cyste zitten. Verder is er iets mis met het hartje van ons meisje, is de buikwand rond de placenta niet dichtgegroeid waardoor de inhoud van de buik naar buiten stulpt, heeft de placenta slechts 2 slagaderen ipv 3 wat op het ontbreken van een niertje kan duiden en staan haar beide handjes in een hoek van 90graden. Voor verder onderzoek moeten we naar het Erasmus, maar we zijn ons echt kapot geschrokken. Wat gebeurt er allemaal? Heeft ons meisje pijn? Zal ze straks gehandicapt zijn? Hoe 'erg' dan? Beeresterk pleeg ik de 'verplichte' telefoontjes naar naaste familie. Ik kook eten, want gezond eten moet voor de kleine. Ik knuffel de katten, schenk drinken in voor mijn totaal ontredderde man en voel helemaal ... niets. Ben ik wel normaal? Ik bedoel er is iets mis met ons kindje. Dan hoor ik toch in ieder geval íets te voelen? Moeilijk. Ik hoop dat we snel in het Erasmus terecht kunnen zodat we weten waar we aan toe zijn, want dit, dit is de hel op aarde. Jane |
| 13/07/2008 @ 12:31 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Oh zeg das verschrikkelijk... Hoe is het nu? Liefs en dikke knuffel Kim en Kids |
[Reageer]

hoe nu verder?