< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Kindjes met een handicap » hoe nu verder?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/06/2008 @ 20:38

vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Maar wat een prettig weerzien van ons kindje moest worden, lief even héél anders.

De arts zag in beide hersenhelften een cyste zitten. Verder is er iets mis met het hartje van ons meisje, is de buikwand rond de placenta niet dichtgegroeid waardoor de inhoud van de buik naar buiten stulpt, heeft de placenta slechts 2 slagaderen ipv 3 wat op het ontbreken van een niertje kan duiden en staan haar beide handjes in een hoek van 90graden.

Voor verder onderzoek moeten we naar het Erasmus, maar we zijn ons echt kapot geschrokken.
Wat gebeurt er allemaal? Heeft ons meisje pijn? Zal ze straks gehandicapt zijn? Hoe 'erg' dan?

Beeresterk pleeg ik de 'verplichte' telefoontjes naar naaste familie. Ik kook eten, want gezond eten moet voor de kleine. Ik knuffel de katten, schenk drinken in voor mijn totaal ontredderde man en voel helemaal ... niets.
Ben ik wel normaal? Ik bedoel er is iets mis met ons kindje. Dan hoor ik toch in ieder geval íets te voelen?

Moeilijk. Ik hoop dat we snel in het Erasmus terecht kunnen zodat we weten waar we aan toe zijn, want dit, dit is de hel op aarde.

Jane
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:49
delphine v

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
o jee, wat een schokkend nieuws moet dit wel zijn ! ik had gewoon een slechte kansbereking bij de combi-test, en was daar al compleet ontredderd van. de dagen die ik nog moest afwachten tot de vw-punctie en het wachten op de uitslag waren zooooo zwaar, terwijl het allemaal mee viel. ik hoop echt voor jou dat het ook een beetje vals alarm is, of dat het nog meevalt. sterkte meid, laat je nog iets weten ?

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 21:02
Happy

Ha Jane,

Het is begrijpelijk dat je nog niets voelde toen je de echo-uitslag had gehoord. Dat is namelijk iets waar je niet op rekent, en je beseft het nog niet. pas later zal het doordringen. Waarschijnlijk komt het verdriet pas als je in het erasmus bent geweest, want dan zal duidelijker zijn wat er met jullie meisje is, en of ze wel zal kunnen leven.

weet je ondertusen al wat meer? Ik ga voor je duimen, maar ik werk op de neonatologie, en denk wel dat als het waar is, je een heel ziek kindje in je buik hebt. Heel veel sterkte meid!! Ik hoop het allerbeste. Laat je horen hoe het met jou en die kleine is?

Jacintha

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 12:31
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Oh zeg das verschrikkelijk...
Hoe is het nu?

Liefs en dikke knuffel
Kim en Kids

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 16:34
Kelly

Ik ken iemand die 3 kindjes verloren heeft omdat ze na 23 weken moesten geboren worden. Het waren wel allemaal andere tekenen hoor dus daar wil ik je nu niet bang voor maken.
Ik weet wat het is om af te wachten op het resultaat want heb alles van heel dichtbij meegemaakt. Zij dacht ook telkens dat alles perfect in orde was. En had dus totaal geen gedacht wat haar telkens te wachten stond bij de 20 weken echo.
Ik hoop echt dat alles nog in orde komt en duim heel hard voor je mee.

Veel sterkte.
Kelly

Jacintha in welk ziekenhuis werk je op de neonatologie? Mijn zoontje heeft er ook 15 dagen gelegen in het AZ Sint-Jan Brugge

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]