< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » draaien in bed

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/06/2008 @ 21:26
appeltje

Online Status Bekijk profiel
maite slaapt met een trappelzak aan en een lakentje tot aan haar buik goed ingestoken in bed. toch draait ze zich zo dat ze horizontaal in haar bedje ligt. voorlopig kan dit geen kwaad want ze raakt de kanten nog niet. Maak me toch wel wat zorgen als dit wel zo gaat zijn, ze kan zich pijn doen, stikken in lakentje,...
tips om dit te voorkomen???
weet eigenlijk ook niet hoe ze zo kan liggen, ze kan nog niet eens rollen

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 18:29
brina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier hebben we ook een klein ventje dat elke nacht horizontaal in zijn bedje ligt. Hij heeft enkel een trappelzak aan, dus geen lakentje meer over hem (heb bang dat hij eronder komt en hij heeft warm genoeg 's nachts)
Ik denk dat de enige oplossing is om een safe t sleep of zoiets aan te schaffen. Ik heb er al eens bij gestaan in de winkel maar het lijkt mij toch zo'n klein ding en niet zo comfortabel om in te slapen.
Heeft er misschien iemand ervaring met de safe t sleep?

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:02
Nathalie vdw

hey,

hier nog zo`n wroetelkontje. is vrees ik niets aan te doen! gewoon laten doen. kan echt geen kwaad ze. als ze niet goed liggen zullen ze wel van zich laten horen... en idd Auke slaapt momenteel ook zonder dekentje en gewoon een slaapzakje.

groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:06
massx

safety sleep mag je geloof ik ook al niet meer gebruiken als ze zelf kunnen draaien..... Slaapzakje aan de onderkant instoppen helpt hier wel.

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 14:47
Xanthe

Hier ook een ventje dat niet stil ligt in zijn bedje. Soms denk ik, hoe ongemakkelijk moet hij daar nu niet liggen. K&G zei dat zolang je kind zich goed kan omrollen en zijn hoodje goed omhoog kan doen, dit helemaal geen kwaad kan, ze rade zelfs niet aan om er iets aan te doen.
-x- Xanthe

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 15:03
miesje

mijn kind van 1 slaapt in de safe sleep
*(kijk op http://www.hetrietje.nl)en dan bij meest bestelde

hier gaat dat super,kan op zn zij slapen en op zn rug,mara niet draaien,gana zitten en staan!als ik m hier in leg slapat tie binnen 5 min,als ik dat niet doe,denkt hij jah lekker spelen,en das niet de bedoeling he!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]