[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 09:44 reb ![]() | hem in een borstvoedingskussen leggen? |
| 25/06/2008 @ 14:32 t.m | Ik heb eigenlijk niets speciaals gedaan , ik ben nog nooit over hem gerold , deken te hoog opgetrokken etc, snachts word ik regelmatig even wakker en controleer ik hem .. het moedersinstinkt zorgt er ook wel voor dat er niets gebeurd ..Maar dat is bij mij zo .. Als je toch zekerheid wilt mss een apart dekentje voor je pruts? |
| 25/06/2008 @ 17:32 Sofie | Ik neem mijn dochtertje ook soms 's ochtends nog bij mij in bed. In het weekend geen probleem, dan ligt ze tussen mij en mijn man in. Maar in de week is mijn man vroeg weg en toen is ze 1 keer uit bed gevallen... Ik werd wakker van de slag. ![]() Het was rond de ouderdom dat jouw kindje nu heeft. Ze lag nochtans nog met haar slaapzak aan, maar was er toch in geslaagd naar de rand van het bed te kruipen. Eens ze wat ouder was en het begrip had om zelf uit bed te kruipen, had ik daar geen schrik meer voor. En is het ook niet meer gebeurd. Meestal word ik ook wakker als zij begint te manoevreren, maar toen blijkbaar niet. |
[Reageer]

Veilig bij ouders op bed slapen.

. We zijn haar nu wel stilletjes aan aan het leren van in haar eigen bedje te slapen, maar tegen de morgen ligt ze zonder uitzondering weer bij ons
.