< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Vraagje voor de ervaren dames

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Vraagje voor de ervaren dames
25/06/2008 @ 09:34
Anotje

Vraagje, als ik 30 mei mijn mirana spiraal heb laten verwijderen, kan ik dan morgen gaan testen? Of is het beter om te wachten t/m zondag.....
Stom dat ik helemaal niet meer weet hoe dat ook al weer zit met mijn cycles, werd niet meer ongesteld tijdens de mirena. Maar heb 2 dagen na het verwijderen een menstruatie gehad van 6 dagen.
Heb wel een opgeblazen gevoel en het idee dat er 'iets' is met mijn borsten. Ben benieuwd heb namelijk totaal geen krampen als zijnde dat ik ongesteld moet worden. Dat heb ik de afgelopen tijd wel gehad??

Antwoorden zijn heel erg welkom.
Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 12:05
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,
ik heb nooit een spiraal gehad, maar dit denk ik ervan:
30 mei spiraal eruit (dacht eerst dit als 1e dag te rekenen)
1 juni menstruatie dus is dit eerste dag

Vandaag zijn we 27 juni, dus heb je een cyclus van 27 dagen op dit moment.
Om te testen lijkt me dat sowieso wat vroeg, zeker na een spiraal of na pilgebruik duren de 1e cyclussen vaak veel langer.
Als ik jou was, zou ik zeker proberen een week te wachten, dan zit je aan 35 dagen, wat al redelijker lijkt om te testen. Of heb je tegen dan misschien gewoon terug je regels gekregen.

Denk er trouwens aan dat na anticonceptie je lichaam echt nog wat moet wennen en op z'n plooi komen, dus dat bepaalde symptomen heel misleidend kunnen zijn

In elk geval, niet te snel willen zijn!
En voor de rest, succes!

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 10:04

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bloedverlies is wel normaal na t verwijderen van de mirena. het kan een ontrekking bloeding zijn?
ik heb ook n week gevloed na t verwijderen en uiteindelijk na bijna 5 weken mn menstruatie weer gehad
ook verder tijdens de spiraal nooit ongi geweest.
heel veel suces!
liefs angelique

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]