[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 14:07 Lies | Hallo Sinds een 2tal weken slaapt ons zoontje zowel overdag als 's nachts voorover gebogen. Dus met zijn hoofd naar zijn voeten toe. Mijn vermoeden is dat hij rechtopzittend in slaap valt en dan voorover valt. Wij leggen hem wel terug op zijn rug maar tegen de morgen ligt hij dikwijls terug voorover gebogen. Zijn er nog kindjes die dit doen en wat doen jullie eraan? Alvast bedankt voor de reacties lies |
| 25/06/2008 @ 15:15 delphine v ![]() | ik snap de houding niet goed ? ligt hij dan neer, of zit hij nog half recht ? misschien kan je er een foto van nemen om het even te laten zien . |
| 25/06/2008 @ 15:37 miesje | hahahah ik zie het al helemaal voor me,, je bedoelt zittend toch,maar dan voorover gekiept zeg maar,,,hihihi mijn zoon is een echte staander in bed,,en dat gedonder heb ik geen zin in met slaapjes! dus ik heb de safe sleep (http://www.het rietje.nl)en dan kijken bij meest besteld daarin kunnen ze niet gaan staan zitten en weet ik veel wat,aleen op hun rug slapen en op hun zij mijn zoon slaapt er heerlijk in,,,, suc6 meid.... |
| 26/06/2008 @ 07:25 lynna | hey, mijn dochter doet dit ook wel eens. ik laat ze gewoon liggen. ik ben van mening dat als ze niet comfortabel ligt dat ze dan wel anders zal liggen of dat ze het wel laat merken. mijn oudste heeft dit ook een periode gedaan toen ze kleiner was en nu doet ze het nog af en toe. groeten ![]() |
| 27/06/2008 @ 08:44 Lies | Allemaal bedankt voor de reactie! Ik zal me maar niet te veel zorgen maken. Groetjes Lies |
[Reageer]

Voorover slapen