< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » babyfoon met camera

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
babyfoon met camera
25/06/2008 @ 23:44
Sylvie S

Online Status
Beste,

Ik ben op zoek naar een babyfoon met camera. Iemand ervaringen met specifieke merken?

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 14:25
Sylvie S

Online Status
Hallo, is er echt niemand die hier al ervaring mee heeft?

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:04
Nathalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo

ik heb de nova supervision ;ik heb er voor elk kindje ene maar ik gebruik wel nog ne gewone babyfoon voor het geluid want als je die camera opzet hoor je gewoon het constant geluid op de kamer en dat vind ik storend ;maar ben wel heel tevreden over deze camera ;heb ervoor een andere gehad maar was direct kapot ;de oudste die ik heb nu is 2 jaar en de jongste bijna 8 maanden en ze werken nog steeds goed enkel de batterij gaat na verloop niet zo lang mee maar ik heb ze toch altijd in het stopcontact steken

grtjs

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:42
miesje

http://www.luvion.nl/

hoi wij hebben deze.
sinds ik deze heb slapa ik ene stuk rsutiger en loop ik niet voor elk wisse wasje nara me kind als ie huilt!
kheb namelijk gezien dat hij ook wel eens een soort huilt in zn slaap
voor de camara.schhot ik wakker en was ik er als de kippen bij,dan werd hij natuurlijk ceht wakker!

tis echt een uitkomst hoor,tis wel duur,maar ach je eigen gemoedrsut enm rust is ook erg belangrijk toch??

xxjes
Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 15:44
Jen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb er een van Alecto en ben er maar wat blij mee.
ALs je baby eens huilt om aandacht of als er echt niks aan de hand is kan je gewoon blijve liggen.
Bij mij is het zo dat al ik mijn hoofd om de deur steek en hij zie me....ai ai...dan is het tijd. Dan begint hij pas echt te huilen.

Verder staat hij uit. Ik heb een Angel Care (sensormatje) en mijn babyfoon camera staat op het controlelampje en Quinn gericht.
Als ik wakker word 's nachts kijk ik even op de camera om naar het lampje te kijken (flikkert op beweging) Daarna draai ik me weer rustig om en slaap lekker verder.

Zonder deze 2 dingen ben ik een angsthaas. Je hoort en leest zoveel, hier geen enkel risico. Ik kan niet zonder ze.

Groetjes van jen

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 07:19
Sylvie S

Online Status
Alvast bedankt voor de reacties. Ik heb tot nu toe al veel positiefs gelezen over die van luvion. Is het mogelijk om die in een gewone winkel te kopen of moet je die via internet bestellen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]