< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » een vierde...???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
een vierde...???
26/06/2008 @ 09:58

Hoi,

Wij hebben drie schatten van gezonde kinderen. Na de derde heb ik me dan ook laten steriliseren omdat mijn man echt geen kinderen meer wilde.

Maar nu anderhalf jaar later heb ik ZOVEEL spijt...
Ik ben nu 28 jaar en wil graag nog een boeleke erbij.
Mijn man totaal niet.
Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd.
Enja ik weet het, ik heb drie gezonde kindjes en meot content zijn maar toch knaagt het...

Hoe krijg ik het uit mijn hoofd!
knuffels Kaatje

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 12:49

hoi hoi,
ik ben ook 28 en heb 3 kindjes.
mijn hart laat een 4de ook niet los.
maar zoals je zegt als je al 3 gezonde kindjes hebt.
tis een moeilijke beslissing.
maar zou je dit gevoel niet altijd hebben???
als je er 4 hebt zou je dan niet voor een 5de willen gaan???

groetjes
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 18:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

probeer je vooral te fixeren op je gezinnetje denk ik en van hen te genieten.
sterlisatie is niet bindend hé, ikzelf en men echtgenoot waren ooit allebei gesterliseerd (ik na medische overweging na de derde) liet dit ongedaan maken in bonheiden.
ventje liet zich overtuigd sterliseren na kindje nr 5 maar toen knaagde het papa gevoel bij hem.
na een daghospitalisatie werd ook deze succes vol ongedaan gemaakt te Leuven.

ondertussen zijn we totaal ongepland maar zeker gewenst zwanger van kindje nummer zeven.
hierna laat ik me defenitief sterliseren hoor want heb men handjes nu echt meer dan vol .

mijn gevoel was vijf kids maar je ziet soms wil de natuur (of het ventje hihi) het anders .

greats nic

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 08:44
leentje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey kaatje,

ik ben ook een mama van 28 en heb twee jongens en een dochtertje van 2.5jaar. mijn man wou ook geen vierde kindje meer omdat hij het genoeg vond en ook omdat hij 42 is.na een aantal pogingen zijn wij nu gelukkig zwanger van ons vierde.een en ons geluk kan niet stuk. de familie van mijn man die verklaarden ons zot en spraken veel over abortus of dat het gehandicapt zou zijn door zijn leeftijd.
hier zetten ze me ook onder druk me erna te steriliseren maar ik weiger. zolang er geen problemen zijn vanbinnen blijven ze eraf.
kwil geen vijfde kindje meer maar er zijn andere middelen ook.
trouwens mijn gynea heeft gezegt dat ik veel te jong ben om een sterilisatie.mijn man gaat hem wil het wel als hij er zich klaar voor voelt.zijn ouders zijn nog steeds radicaal ertegen over deze zwangerschap. mijn man vind het erg. want hij kijkt er wel naar uit.
zijn grootste zorg was dat hij bang was voor de tegenreacties en of hij dit nog aan zou kunnen. maar toen hij hoorde dat onze meid gezond en wel is was hij zo gelukkig.de druk viel van hem af.

fixeer je er ook niet te veel op en geniet van je kindjes.
heb ik ook gedaan na een tijd want je gaat er zelf kapot van en het geeft extra stress in je relatie.en luister zeker niet naar andere en alleen naar jullie gevoel.

[Laatst gewijzigd door leentje - 27/06/2008 @ 08:49] - Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 20:58
Anna

Hey Maxnic,

Mijn man heeft zich na 3 kindjes ook later steriliseren, maar daar hebben we natuurlijk al lang weer spijt van.

Kun je me ongeveer zeggen hoeveel zo'n hersteloperatie kost? De uroloog had het over microchirurgie en veel werk (vroeg trouwens ook nog of we een busje vol kinderen wilden).

Groetjes
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:12
kleintje

Online Status Stuur bericht
Wij hebben 4 kinderen en mijn man laat zich binnenkort helpen.
Wij zouden allebij nog wel een kleintje erbij willen maar deze zwangerschap was zo zwaar, dat het onverantwoord is om door te gaan.
Daarbij heb ik mijn handen ook wel vol aan onze kids: Hanneke heet ADHD en kenmerken PDD-NOS, JEfrey heeft astma en waarschijnlijk Asperger, Sander heeft waarschijnlijk ADHD em onze LAura heeft ook al een pufje voor haar luchtwegen....

Genoeg zoregn lijkt me zo....maar ik geniet wel enorm van ze.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:12
Iselha

Ik lees hogerop dat iemand op 28 (vrouw) er een knoop kon laten inleggen. Ik ben 28 en heb zelf ook 3 kindjes en de gyn kwam de dag nadien de kamer binnen en zei: welke anticonceptie zou je willen want wij stellen als regel dat je pas op 35 en min. 3 kinderen een definitief besluit kan nemen. Eigenlijk hebben ze wel gelijk, je kan je op deze leeftijd nog altijd bedenken. Zelf heb ik ook van de daken geroepen dat drie genoeg is en intussen ben ik daar helemaal niet meer zeker van!
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 18:28
Tam_ara

wat lijkt het me moeilijk als de 1 wel een vierde (of tweede of 10de) wil en de ander niet!!
wij hebben 3 kinderen en 1 sterretje. Ik ben nu zwanger van de 5de (4de in leven dus). We hopen dat we nog een 6de en 7de kindje ook mogen ontvangen....maar ik krijg iedere keer een keizersnee dus dat ik echt even afwachten. spannend!
Maar we willen dit allebei! Zolang mijn gezondheid het toelaat (ivm KS) zullen wij graag meer kinderen ontvangen. Daarnaast hebben we ook vaak pleegkidneren in huis en dan merken we ook dat '1 of 2 extra' zo leuk is en niet 'meer werk' of zoveel duurder....
HEERLIJK!
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 16:28
rallyrijdster

Online Status Bekijk profiel
hallo

hier is ook nummer vier in aantocht. Ik zou eigenlijk volgende week gesteraliseerd worden maar dat gaat nu niet meer door. Na de eerste schrik zijn we ontzettend blij met ons vierde kindje. en zo zie je maar weer dat het heel anders kan lopen

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 09:29
Ellie

Wij zijn hier ook aan ons vierde aan het werken. Maar hierna is het toch echt wel gedaan en wordt mijn man gesteriliseerd!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]