[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2008 @ 11:19 | hallo dames Ik ben 5 maand geleden bevallen van onze tweede zoon. Tot nu toe ben ik nog steeds geen anticonseptie aan het nemen omdat ik niet goed weet wat ik moet doen. wij passen nu wel heel goed op want wil natuurlijk nog niet terug zwanger zijn. Maar er is een vaag vermoeden dat er nog wel ooit een derde komt maar nog niet voor de eerste jaren wat doe ik nu het beste ik ben geen goei in pillen slikken want dat vergeet ik soms en een spieraal is duur kunnen jullie mij helpen of raad geven . groetjes kimmy ![]() |
26/06/2008 @ 20:27 ![]() | je kan ook gaan voor de nuva ring ik vergeet ook nog wel is een pilletje een spiraaltje zie ik niet zo zitten dus dan maar een ring waarbij je 1x in de maand aan hoef te denken |
| 04/07/2008 @ 15:19 | dag dames bedankt voor de vele reacties is fijn om zo veel verschillende verhalen te lezen. want nu ben ik deze maand alweer een week telaat zonder iets te nemen nog steeds en dat is niet fijn als je niet weet wanneer ze gaan komen.Dus ga ik nog maar eens naar de gyne he kijken wat hij nu zecht een voorschrift voor de spiraal heb ik al maar het is er een met hormonen en ik ben juist 25 kilo babyvet kwijt wil dat graag even zo houden ik trouw binnen 3 maand en heb geen zin om nog bijte komen. Groetjes kimmy ![]() ![]() |
[Reageer]

spieraal of de pil