[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2008 @ 09:15 | hoi allemaal ik ben 5 jaar geleden bevallen van een twee-eiige tweeling met 37,5 week. alles was zo goed verlopen en mocht meteen uit het ziekenhuis naar huis. nu ben ik weer zwanger van 1. maar ik ben zo benieuwd omdat je vaak zwangerschappen vergelijk en ook omdatje met een tweelingzwangerschap eerder beval dan met 1 kindje ik heb het idee dat ik toch eerder ga bevallen en de verloskundige had het er wel even over dat het na een tweelingzwangerschap vaak geen makkelijke zwangerschap is met 1 ik ben wel benieuwd of er hier moeders zijn die ook dit hebben mee gemaakt en met hoeveel weken ze dan zijn bevallen van de tweeling en van de eenling groetjes annie |
| 28/06/2008 @ 16:24 Mie | Hier is het telkens afwisselend: eerst eentje, dan tweeling, terug 1 en nu terug een tweeling ![]() Ik vind de eenlingzw ook veel makkelijker,ontspannender ook. De vorige 2lingzw waren er nogal wat complicaties.De tweeling is geboren na 31w op 1.5kg. Het kindje daarna op 40w en 4kg. Alles is heel vlot gegaan,zowel zwangerschap en bevalling... Nu heb terug veel meer kwaaltjes,toch wel wat lastiger.... |
| 29/06/2008 @ 09:56 | hoi nou bij mij is het dus net andersom ik had heel weinig problemen met de tweelingzwangerschap. en netjes gelopen zonder moeite tot 37,5 week. maar nu voel ik me al zo slecht en heb zoveel last van buikkrampen en harde buiken. gewoon niet lekker meer. dus dan zie je het is overal anders groetjes annie |
[Reageer]

hoe verloopt een zwangerschap van 1 kindje na een tweeling