[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/06/2008 @ 16:11 bezorde mama | Hallo moedertjes, Even een vraagje: Ons zoontje werd te vroeg geboren en had onrijpe longetjes. Natuurlijk zit de schrik voor wiegendood er bij ons dik in. Thuis heb ik zo'n angel care, waar we heel tevreden van zijn. De eerste weken heeft hij 3X alarm geslagen en het was nodig ook. Ons jongetje sliep echt heel diep. De laatste maanden geen alarm meer: oef! Binnenkort moet hij naar de onthaalmoeder en nu ben ik toch wat ongerust. daar slapen de kindjes boven en zij kan uiteraard niet om de 5 minuten een kijkje gaan nemen. Ik zag in de winkel zo'n apparaatje "respisense buzz" je moet dit op de pamper klikken en dit geeft alarm als je kindje stopt met ademen. heeft hier iemand ervaring mee? of gaat het ding dikwijls af zonder reden? Bedankt. |
| 28/06/2008 @ 12:21 massx ![]() | ff bij het topic wiegendood kijken bij baby's en slapen! DAaar schrijft iemand erover |
| 30/06/2008 @ 15:53 bezorgde moeder | ok, bedankt voor je reactie! Nog iemand met goede ervaringen? Groetjes. |
| 30/06/2008 @ 15:56 Ann ![]() | Hallo, Ik wou eens vragen waar je deze kan kopen en hoeveel hij ongeveer kost. Alvast bedankt. Groetjes Ann |
| 01/07/2008 @ 14:20 bezorgde mama | Ik denk dat je hem bij bambolino (broertje van paradisio)kunt kopen voor een 125 euro. Niet goedkoop natuurlijk, maar als het werkt heb ik het er graag voor over. Groetjes! |
| 04/07/2008 @ 20:10 bezorgde mama | Ja, ik heb dat ook vernomen via het nieuws en vind het enorm eng. Nu nog ongeruster natuurlijk :( Jammer dat er nog maar weinig info te vinden is over het toestel. Dus iedereen met enige ervaringen, je mag ze gerust met ons delen. Groetjes. |
12/08/2008 @ 12:18 ![]() | Hoi, ik ben nu zwanger en ik denk om er ook een aan te schaffen. Moet er een baterij in het apparaatje of moet hij opgeladen worden? |
[Reageer]

sespisense buzz