< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Vraagje over nuvaring.

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Vraagje over nuvaring.
27/06/2008 @ 22:19
Daisy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hellow,

Een vraagje, we willen zwanger worden van ons 3de kindje en het is de 1e maal dat ik zwanger ga worden na het gebruik van de nuvaring. Bij de andere kindjes gebruikte ik telkens de pil.

Nu was ik net terug begonnen met een ring toen mijn ventje zei dat ik die eruit mocht halen omdat hij er nu al aan wil beginnen. Die ring heeft dus maar 1 dagje ingezeten.

Even een aantal datums:

14 juni is de (vorige) ring eruit gegaan
17 juni zijn de gearriveerd
21 juni is er een nieuwe ring ingegaan
22 juni is die er terug uitgegaan
26 juni enkele druppeltjes bloedverlies
27 juni het lijkt of de er terug zijn

Ik denk dat mijn lichaam een beetje van slag is doordat die ring er 1 dag ingezeten heeft. Zou dit kunnen? Zijn er nog onder jullie die hiermee ervaring hebben? Nu weet ik niet meer van welke cyclus ik moet uitgaan, laat staan of er al een cyclus is...

Hoop op wat raad van jullie!

Lieve groetjes, Daisy mv Wenke en Theije

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 09:50

als deze maar een dag heeft gezeten is het bijna niet mogenlijk dat je cyvlus vertsoord is ik zou gewoon de laatste aaanhouden.
net als je maar 1 pil slikt word je ook denk ik nie veel later ongesteld?!
ik hoop dat je snel zwanher magh zijn
leuk hoor! ik zit oko in de eerste ronde voor de 3e na t verwijderen van de spiraal.
succes!
liefs angelique

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 12:08
Daisy

Hey angelique,

thx, heb dus die aangehouden, ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Bij de eerste was het de 2e maand prijs, bij onze zoon de 6e maand. Nu ja, het komt wel als het er tijd voor is, wil me er niet te druk in maken want dan heb je een averechts effect.

Jullie ook voor een 3e, kunne we samen aftellen. Jij nog een paar daagjes zie ik, spannend, voel je al iets?

Ga het hierbij houden, boterhammetje eten.

Liee groetjes, Daisy, Wenke en Theije

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 12:40

hallo daisy

ik was n dag later dan t zou moeten niet verkeerd dus
ik was bij de eerste na 4 maand en daarna miskraam en dan 3 maand later zwanger van timo dus oko niet te klagen
ik ga volgende week op vak dus dan zijn mn klusdagen haha o naar ronde 3 wie weet zijn we tegelijk zwanger haha kunnen we mooi babbelen
groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 12:53
Marijke

Online Status Bekijk profiel
ook voor derde kindje
Hoi dames,
Ik zie dat jullie ook voor jullie derde gaan, ik dus ook.
Mijn eerste en tweede zwangerschap van de tweede maand prijs. Zit nu in men 2de ronde, dus mss deze maand , wie weet he. Spannend allemaal wel za. Ik heb altijd de pil genomen, ga er vanuit dat ik eerst een maand moet ontpillen en dan zwanger kan worden. Was de eerste ronde deze keer al zwanger geraakt, maar op 4,5 weken heb ik dan een missed abortion gehad, ongeveer een misval. Maar volgens de VK kan ik des te sneller zwanger worden deze maand, omdat er vruchtbare stoffen in men lichaam zitten nu na die missed abortion. Ben benieuwt.
Liefs Marijke

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 16:54

hallo marijke welkom

cker is het net zo spannend als de eerste en tweede t blijft ook gewoon een wonder he en geen zwangerschap of kind is het zelfde. dus ik duim voor je
bijna weer klussen zie ik hahah doe je best en hou ons op de hoogte!
x angelique

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 17:39
Daisy

Hey,

Angelique: Idd schoon op tijd. Hoop dat hier ook te kunnen zeggen.
Zou leuk zijn om samen af te tellen. Is het ook jullie laatste kindje of volgen er daarna nog? Hier gaat na de 3e de knoop erin.

Het is en blijft idd een wonder zo'n kleintjen alles wat eromtrent komt kijken

Marijke: Ook voor jou we!

Ga nog een beetje rondsurfen!

Groetjes, Daisy

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:22

Online Status Bekijk profiel
Hey Daisy,
Ik ben zwanger geworden van mijn jongste omdat ik mijn nuvaring kwijt was, ik wist daar niets van natuurlijk, dacht dat hij er zat, want was er pas twee dagen in.
Dus ik denk niet dat het op langere termijn invloed heeft, volgens mij kan je uitgaan van je vorige regels, dus de 27ste?
Wil je dat je snel zw bent?

x

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 23:09
Daisy

Hey Anna,

Bedankt voor je reactie! Het was dus idd correct om uit te gaan van de laatste , ze zijn mooi gearriveerd na 28 - 29 dagen, mag dus zeker niet klagen!

Het worden hier dus spannende tijden! Ik zie dat Marijke ondertussen zwanger is, proficiat meid!

Aan alle anderen: doe jullie best

Groetjes Daisy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]