Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 17:13 a ![]() | Mie , als je je eigen zo opvreet aan "ons" wat heb je hier in godsnaam te zoeken ?!? Blijf dan gewoon weg ![]() |
| 20/08/2008 @ 22:35 Hilde | Dag Sarah, jij hebt precies wel heel veel pech... Precies of een miskraam of zich al niet erg genoeg is om te verwerken! Die zware bloedingen moeten inderdaad een hele beproeving voor je zijn! Niet alleen fysiek maar zeker ook mentaal! Ik heb op 7/8 een spontane miskraam gehad, met daarna een controle en alles bleek weg te zijn, curretage was niet meer nodig. Maar ondertussen heb ik nog steeds lichte bloedingen ( waarschijnlijk niet te vergelijken met jou. Maar zelfs ik zou het liefste van al willen dat het voorbij was om mentaal een stapje verder te geraken... Als je het moeilijk hebt, kom je maar af, we kunnen hier elkaars steun zeker gebruiken! Dikke x |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Vruchtje van 5 weken in plaats van 9 en ook geen hartslag

Jammer genoeg heb ik de wit/zwarte op de foto niet meer . Veel te vroeg moeten afgeven
hij is maar net een jaar geworden .
We gingen het bij 3 houden , maar nummer 4 (de siameesachtige) hebben we gevonden als klein kitten tussen de vuilnisbakken bij het werk van mijn man . Nummer 5 (de rood met wit) was een afdankertje van iemand . Bij dit aantal gaan we echt wel blijven 
Bleek een lieveheerbeestje te zijn ?! Nu zijn lieveheerbeestje voor deze zwangerschap voor mij weer een speciaal teken
Hopelijk beide GOED nieuws !

en laat je nog even weten hoe het gegaan is??