< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Nuvaring HUH?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/06/2008 @ 16:15
Lilian33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nuvaring huh?
Hoi hoi ik heb een nuvaring vraagje....

Ik heb de nuvaring ingebracht de 1ste dag van mijn menstruatie. Exact 3 weken later heb ik hem uitgedaan. Dag erna was ik ongesteld. Maar ik had toch pas een week later ongesteld moeten zijn???? Dan zou ik hem toch weer de 1ste dag van mijn menstruatie in moeten brengen? Ik ben nu neem ik aan ook niet veilig aankomende maand??

Lilian

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 16:57
Jojo

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

nee hoor!!!!!! Ik heb ook altijd de nuvaring gebruikt. Moet er trouwens snel weer aan beginnen

Je houd hem 3 weken in en haalt hem er dan uit. In die week wordt je ook ongesteld. Bij mij was dat meestal de 2e of 3e dag nadat ik mijn ring verwijdert had. Een week later plaats je een nieuwe ring. Dit is dan meestal in de laatste dagen van je menstruatie.

Als je hem voor de allereerste keer inbrengt op de eerste dag van je menstruatie ben je gelijk beschermd. Dan wordt je inderdaad een weekje te vroeg ongesteld omdat je hem na 3 weken al weer er uit moet halen. Maar dan wordt je vervolgens gewoon elke 4 weken ongesteld in je stopweek.

Dus je bent gewoon veilig hoor! Als je maar goed uitkijkt dat je je nieuwe ring ook na een week inbrengt en niet een dag te laat.
Dat heb ik namelijk gedaan en het mooie resultaat zie je in mijn banner

Wat vind jij trouwens van de nuvaring? Ik vind het een ideaal anticonceptiemiddel!!!! Moet er alleen weer eens terug aan gaan beginnen.....

[Laatst gewijzigd door Jojo - 28/06/2008 @ 17:00] - Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 16:58
Mikado

Online Status
Je bent zeker goed beschermd en heb je regels op het goede moment gekregen.

In principe krijg je je maandstonden in de 'ringvrije' week, in analogie met de 'pilvrije' week als je de gewone pil neemt.

Zelf moest ik altijd wel een paar daagjes wachten tegen dat mijn menstruatie begon (ring weg op zaterdag, menstruatie maandagnacht of dinsdag). Ik ben overigens zeer tevreden met de nuvaring en plan deze weer te gebruiken na mijn zwangerschap.

[Laatst gewijzigd door Mikado - 28/06/2008 @ 16:58] - Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 12:43
Lilian33

Dank je wel voor de reacties, ben gerustgesteld !

Dit was mijn eerste keer gebruik, omdat ik niet zo strikt met de pil was heb ik om iets anders gevraagd. Spiraaltje leek me niets vanwege sommige verhalen hier. Ik moet zeggen dat ik wel een ideaal middel vind !

Thanks ! Lilian

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 12:45
Lilian33

ps Jojo , mooi resultaat !! ( niet de banner maar de foto's )

Mikado alvast succes met de bevalling en heel veel geluk

Lilian

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]