[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/06/2008 @ 22:49 Marie | Wat doen jullie? Binnen enkele maanden gaat mijn kindje enkele dagen per week naar opa en oma. Wat nemen jullie mee of hoe spreken jullie af met de oma. Voor de groentenhap, fruitpap, pampers enz.... |
| 01/07/2008 @ 15:23 An V. ![]() | Ah ja, mijn moeder heeft een buggy gekocht maar mijn schoonmoeder woont op wandelafstand, dus dan neem de onze mee. |
| 09/07/2008 @ 09:06 Mieke | Mjn kindje gaat ook bij de oma blijven vier dagen per week, nemen jullie alles mee, zoals fruit, pampers , yoghurtjes, en... of geven jullie de oma een vergoeding. Ik heb nog een broer die geen kinderen heeft en wil niet dat hij denkt dat mijn kinderen extra kost zijn voor mijn ma. Hoe gaat dat bij jullie? |
| 09/07/2008 @ 10:26 Teekske | Hey, Mijn zoontje gaat 5 dagen per week naar mijn moeder. Ik koop de pampers, vochtige doekjes, melk en af en toe fruit en vlees. Mijn babycook staat bij mijn mama en zij maakt voor de week-end dagen eten voor Wolfje om mee te nemen. Ik word echt verwend hoor!! Groetjes Teekske |
| 27/08/2008 @ 11:54 sara | Ons kindje gaat vanaf volgende week (want dan moet ik weer aan het werk helaas) ook naar de oma en opa 4 dagen/week. We hebben wel alles al afgesproken. Ik heb voor daar een relax en een babyfoon bijgekocht. Een babybedje en een eetstoel (maar daar is hij nu nog te jong voor) en een verzorgingskussen enz hadden ze zelf al gekocht. Een park willen ze niet, ze hebben zelf voor een deken gezorgd dat als speelkleed moet dienen. Verder heb ik ook flessen enz en melkpoeder en pampers en vochtige doekjes en een koortsthermometer gekocht voor daar. Als dat bijna op is moeten ze maar een seintje geven en dan vullen we dat aan. De voiture zal daar blijven van maandag tot vrijdag (wij gebruiken die toch amper zelf, wij gebruiken onze draagdoek veel meer) zodat ze er altijd mee kunnen gaan wandelen als ze willen. De maxi cosi gaat samen met ons zoontje iedere dag heen en weer. Speelgoed weet ik nog niet goed, nu zijn het nog kleine speelgoedjes en gaat het iedere dag heen en weer maar als hij ouder is en met groter speelgoed speelt zal ik waarschijnlijk een deel daar laten. Verder gaat de verzorgingstas iedere dag mee, daar zitten ook reservekleertjes in en ook een agenda waar ze moeten inschrijven wanneer en hoeveel hij gegeten en geslapen heeft, zodat we dat een beetje kunnen opvolgen. Daar kunnen we ook andere zaken inschrijven die zij of wij moeten weten. Groentepap is pas voor over een maand en fruitpap voor nog een paar weken later, maar dat gaan ze zelf maken (gewoon in een kookpot op het vuur, we hebben zelf een babycook maar dat kopen we niet dubbel). |
[Reageer]

wat neem je mee naar de oppas