Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2008 @ 14:49 | Hallo, Mijn dochtertje is nu 5.5maand en over een dikke maand terug was ik ook zo'n angel care gaan kopen omdat ik ook niet gerust ben. Ik heb dat een paar nachten gebruikt maar da ding ging altijd in vals alarm en ja op den duur ging ik mij ook afvrage was het nu vals alarm of niet. Ik heb die toen gewoon terug gedaan naar de winkel want ik was nog ongeruster dan tevoren. De manager van die winkel wou hebben dat da op de purflo matras niet zou werken maar normaal gezien moet dat op alle matrassen werken. In ieder geval heb toch mijn twijfels over die sensoren want het voorkomt geen wiegendood het staat zelfs op de doos geschreven. En ja sommige mensen zullen daar wel beter mee zijn en gerustiger maar ik werd er alleen nog onrustiger van. |
| 01/08/2008 @ 11:49 Nele | Angst is heel herkenbaar hoor! De eerste maanden ben je sowieso ook nog wat emotioneel 'labieler' door je hele hormonenhuishouding en dat speelt daar ook nog in mee! Liam is ondertussen 5 maand geweest en nu heb ik ze wel beter onder controle. Vaak ga ik nog eens kijken wanneer ik 's nachts wakker word en hem nog niet gehoord heb. Dat is voor mij voldoende (nu) om gerust te zijn. De eerste maanden heeft hij naast ons bed geslapen en ik merkte wel dat hij een 'lichte' slaper was... ik bedoel hiermee dat hij zelfs in diepe slaap reageerde op geluidjes rondom hem. Ik denk dat dat een groot verschil is met kindjes die een verhoogd risico lopen. Zij gaan zo diep slapen en reageren niet op geluiden rondom. Wij hebben er bewust voor gekozen om zo geen angelcare te kopen want dat zou voor mij meer onrust hebben gebracht. Drinkt je zoontje niet 's nachts? Ik was eigenlijk heel blij dat hij in het begin 2 à 3 keer per nacht dronk omdat hij dan ook intern gewekt werd door zijn honger gevoel. Groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zo bang voor wiegendood, wat te doen???