[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/06/2008 @ 23:04 Vanessa | hey, hier hetzelfde probleem.. heb een netje om over de 4 hoeken te spannen maar vind het niet handig. tegen dat je er rond hebt... en als hij na 20 min nog weent en tutje eens moet geven en haal het van 1 hoekje dan ligt het er helemaal af. ale , ik heb het opgegeven. |
| 30/06/2008 @ 11:00 An | Wij hebben ook zo 'n netje, maar we hebben het gekregen. Daar zijn ook touwtjes aan zodat je het rond de poten van het bed kan vastmaken! Aan de achterkant van het bed maken wij dit dus altijd vast. Zo kan je het er makkelijk alleen over trekken! groetjes |
| 30/06/2008 @ 11:02 c-ke@work | Je moet eens kijken op www punt baby-s punt nl Ik heb er vorige week daar ook één besteld, dat komt tot op de grond. In de keuze balk bovenaan 'Op Reis' aanklikken. Het onderste item, zon/insectenbescherming. Je kan als belgische ook perfect daar bestellen hoor. We hebben het nog niet in huis, dus kan ik nog niet zeggen wat de kwaliteit is. Veel succes! |
| 30/06/2008 @ 13:15 Vanessa | hey, ik heb dit ook gekregen. bij mij waren er geen touwtjes aan,wat inderdaad wel handig is. het is doorzichtig ja..en met 2 is het wel te doen. denk dat je dit overal kunt krijgen(babyspeciaalzaken) veel succes ! |
| 30/06/2008 @ 13:27 Lieveke83 | Er bestaan ook muggenwerende apparaten zonder chemische stoffen. Die werken op ultrasone trillingen. Onhoorbaar voor menselijke oren. Maar muggen worden er gek van. Bij dreambaby heb je er zo. |
| 30/06/2008 @ 14:37 Emmertje | Heb ook een muggennetje over het bedje gespannen, over de 4 hoeken van het bed. Je kan het in elke babywinkel krijgen. Ik moet bij Emma er ook nooit uit om een tutje te geven of als ze wakker wordt, dus dan is het wel handig. Ik heb sindsdien ook geen muggenbeten meer. |
| 03/07/2008 @ 14:14 Vicky ![]() | Ook hier werken we met citroengeurders tegen muggen. Tot nu toe geen enkele muggenbeet te vinden. |
[Reageer]

Muggen
.