< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Muggen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/06/2008 @ 22:36
Jessica

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Mijn dochter haar gezichtje staat soms vol muggenbeten! Ik weet zeker dat het 's nachts gebeurt en in haar kamer is natuurlijk geen mug te bespeuren .
Wat doen jullie tegen de muggen? Zo 'n apparaat in het stopcontact durf ik niet wegens de chemische stoffen die erin zitten. Bestaat er muggenmelk voor baby's?
Een bedhemel is ook geen optie, want de staander voor de hemel past niet aan haar bedje en gebruik dus voor het park.
Bestaat er een soort muggennet dat je over de 4 hoeken van het bed kan spannen? En waar kan je het kopen, of is dat ook maar niks?
Graag reacties!

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 23:04
Vanessa

hey,
hier hetzelfde probleem..
heb een netje om over de 4 hoeken te spannen maar vind het niet handig.
tegen dat je er rond hebt...
en als hij na 20 min nog weent en tutje eens moet geven en haal het van 1 hoekje dan ligt het er helemaal af.
ale , ik heb het opgegeven.
Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 23:10
Jessica

Hi Vanessa,
Weet je nog waar je dat netje hebt gehaald dan?
Is het handig als je met 2 bent om het over de hoeken te spannen en is het volledig doorzichtig?
Mijn meisje weent nooit als ik ze in bedje leg en slaapt 12 uren door aan één stuk, een tut heeft ze niet dus dat probleem van één hoekje los en heel het netje los zal ik (normaal gezien) niet hebben...
Bedankt alvast!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 11:00
An

Wij hebben ook zo 'n netje, maar we hebben het gekregen. Daar zijn ook touwtjes aan zodat je het rond de poten van het bed kan vastmaken! Aan de achterkant van het bed maken wij dit dus altijd vast. Zo kan je het er makkelijk alleen over trekken!

groetjes
Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 11:02
c-ke@work

Je moet eens kijken op www punt baby-s punt nl
Ik heb er vorige week daar ook één besteld, dat komt tot op de grond.
In de keuze balk bovenaan 'Op Reis' aanklikken. Het onderste item, zon/insectenbescherming.
Je kan als belgische ook perfect daar bestellen hoor. We hebben het nog niet in huis, dus kan ik nog niet zeggen wat de kwaliteit is.
Veel succes!
Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 13:15
Vanessa

hey,
ik heb dit ook gekregen.
bij mij waren er geen touwtjes aan,wat inderdaad wel handig is.
het is doorzichtig ja..en met 2 is het wel te doen.
denk dat je dit overal kunt krijgen(babyspeciaalzaken)
veel succes !
Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 13:27
Lieveke83

Online Status
Er bestaan ook muggenwerende apparaten zonder chemische stoffen.
Die werken op ultrasone trillingen.
Onhoorbaar voor menselijke oren. Maar muggen worden er gek van.

Bij dreambaby heb je er zo.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:30
greet

ik hen bij de apo van die citroenklevers gehaald en hang die onder jesse zijn bedje. één keer vergeten en terug muggebeten , maar de nachten dat het er hangt , nog geen beet gehad ! is speciaal voor kindjes , dus kan geen kwaad !

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:37
Emmertje

Online Status
Heb ook een muggennetje over het bedje gespannen, over de 4 hoeken van het bed. Je kan het in elke babywinkel krijgen. Ik moet bij Emma er ook nooit uit om een tutje te geven of als ze wakker wordt, dus dan is het wel handig. Ik heb sindsdien ook geen muggenbeten meer.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:14
Vicky

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ook hier werken we met citroengeurders tegen muggen. Tot nu toe geen enkele muggenbeet te vinden.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]