< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zwangerschapssymptomen nemen af

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Zwangerschapssymptomen nemen af
03/07/2008 @ 22:03
Dais

Online Status Bekijk profiel
Lieve meisjes,

Hoe gaat het hier vandaag? Ik ben waanzinnig moe en check constant of ik ook bloed verlies. (mijn twee miskramen maken een hysterica van mij).

Ik verlies nu steeds doorzichtig soms geel vocht. Het lijkt wel urine. Geen slijm. Ik herken dit helemaal niet. Het voelt alsof ik bloed verlies en het lijkt alsof ik urine verlies.

Verder denk ik ben ik wel zwanger, of heb ik gewoon een pos. test zonder dat ik zwanger ben. Pfff. Hormonen.

Liefs

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 19:59
Moniek

Online Status Stuur bericht
hoi!

Ik herken het wel hoor, heb ook twee miskramen gehad en zit ook steeds op de wc naar het papiertje te staren

Ik heb ook veel gelig slijmverlies, maar dat schijnt wel normaal te zijn hoor !
Hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat je binnenkort een mooie echo te zien krijgt !

groetjes
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:16
LunaMinoes

die slijmerige bende zeg maar heb ik ook en alles gaat prima hier, alleen ik zit nu nog steeds op de wc naar het papiertje te staren hoor.. heb ook 2 mk's gehad.. ongeloof is hier nog steeds, het besef van het goede komt steeds meer..

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:30
Dais

Hi!

Ik ben nu niet meer zo onzeker gelukkig want ik verlies nu dik wit slijm en ik voel het steeds. Maar bedankt voor jullie reactie. Fijn dat er vrouwen zijn die zich hetzelfde voelen.

Vandaag erg moe en misselijk. En jullie?

Liefs

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 08:18

Pieps,

Voel me op en top! Heb eindelijk al een 75% van m'n energie terug.
En zo happy!

Heb nergens meer last van, alleen soms steekjes. En veel dik witverlies. Maar das normaal zeggen ze.

En natuurlijk last van extra kilo's!!! Maar das ook normaal 't schijnt

xxx
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 10:47
El31

Hallo dames,

Ik ben ook niet meer zo onzeker. Eergisteren naar het ziekenhuis geweest en we hebben het hartje zien kloppen!! Zo leuk en toch ook raar dat dat ik je buik zit! Wat is de natuur toch iets moois en dat wij ook ooit zo klein zijn geweest (11,1 mm), ongelooflijk!!! Vanaf nu kan ik naar een verloskundige en heb ook meteen al een afspraak gemaakt. Over 2 weken mag ik daar langs komen. Dan zit ik "al" op 10 weken!

Ik heb nog steeds geen "last" van mijn zwangerschap dat ik soms zelfs "vergeet" dat ik zwanger ben! Het enige waar ik last van heb is af en toe gevoelige borsten, 's morgens een heel klein beetje misselijk en 's avonds eerder moe... Hopelijk blijft het zo (ik blijf maar afkloppen )
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]