[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 19:28 chica | Wat zouden jullie doen als jullie vent vanaf dat hij thuiskomt toch soms 2 u snachts achter internet zit, in de weekenden pas rond 3 uur uit zn bed komt? De tuin ligt er bij alsof hier jaren niemand meer gewoont heeft. Met hem praten helpt niet, dan ZEUR ik alleen maar. Ik heb zeker niet het gevoel dat zijn vrouw en kids op de eerste plaats komen. Alles is bij hem vanzelfsprekend en soms heb ik het gevoel dat hij weinig respect toont. Dreigen om bij hem weg te gaan helpt niet, weggaan is geen optie, ik zou voor de rest niet weten hoe ik dat moet oplossen. Iedere keer ruzie maken daar lijden de kinderen ook onder. Dan maar accepteren? Hou wel zielsveel van hem. ![]() |
| 21/07/2008 @ 15:19 Anoniem | hier net hetzelfde met die computer! en telkens ik erover begin begint hij te roepen dat het allemaal geen waar is en dat hij maar een uurtje op de computer heeft gezeten voor de hele dag. maar het is wel zo dat de computer aanligt van 's morgens tot 's avonds!!! ik heb eens gedreigd om weg te gaan, had al alles ingepakt en hij weeende en smeekte en beloofde dat hij de computer niet meer belangrijk vond, en dat hij er niet meer op zou gaan. tot 2 maanden later... hetzelfde liedje weer! ![]() |
[Reageer]

weinig respect