< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » croqs

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/07/2008 @ 11:31

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

ook sneu om te horen dat wout last heeft van eczema. de ka sprak van dat deze zich sneller vormen naar zen voetjes. heeft iets te maken met de samenstelling van die kunst stof waaruit ze worden gemaakt.

ik moet morgen terug op controle naar de ka voor keanu zen uitslag.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:12
tati

Online Status Stuur bericht
ga eens kijken in winkel van crocs op de meir in antwerpen, daar zouden ze de kleinste maatjes wel moeten verkopen

de winkel zit in de, ik denk, het gebouw van de stadsschouwburg waar ook de saturn electro winkel zit

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 11:32
lenatje

Online Status Stuur bericht
Hey iedereen,

Ik las dit en dacht hier moet ik op reageren.
Ik werk in een brantano en de kleinste croqskes zijn er dacht ik vanaf maat 21-22. Maar laat je kindje niet heel de dagen op deze schoentjes rondlopen want ik merk bij sommige kinderen die hele dagen op lopen dat ze de voetjes verkeerd zetten. Een ander alternatief zijn skechers, Cali gears. Deze heb je ook in vele kleuren, ook van dat rubbermateriaal. Plezant voor onder een jeansbroekje en rokje ofzo.
Daar heb je meer stevigheid mee, beter gevormd en ook zo van die gaatjes voor de versierinkjes op te brengen. Deze kan je ok kopen bij brantano. Alle maatjes kan je altijd bestellen.
Kus aan iedereen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]