hoi,
Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer Jasper nu een beetje te "trainen" in het alleen spelen. En onder "alleen spelen" bedoel ik idd in de box of op de speelmat of in het wippertje zitten, waarbij ik dan regelmatig iets in zijn handen stop of es tegen hem babbel of zo. In het begin van de week kon hij dat nog geen minuut volhouden, nu zitten we toch al aan een dikke 20 minuten. We maken dus serieuze vorderingen!!
Jasper slaapt wel overdag hoor, maar meestal maak ik er dan effe gebruik van om ietsje te eten of om te douchen of zo, of iets kleins te doen in het huishouden. Maar ik geraak er niet echt op die manier. Jasper kan immers ook moeilijk alleen inslapen, hij heeft ook daar "begeleiding" in nodig (wiegen, zingen, of over zijn bolletje aaien). Dus het is wel intensief op die manier. Soit. Nog een beetje verder oefenen, en dan lukt het allemaal wel hoor.
Jasper draait zich trouwens ook al vlotjes van buik naar rug. Omgekeerd kan hij het nog niet, al duwt hij wel steeds zijn poep in de lucht!!
groetjes,
akiki