[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/07/2008 @ 15:34 Cindy VM ![]() | Denise, Hoe gedraagt ze zich als ze wakker is? Braaf of huilerig? En ben je al eens naar een KA geweest om daar de mening te vragen? |
| 01/07/2008 @ 16:34 Mamadenise ![]() | over het algemeen braaf alleen wanneer ik haar neerleg dan is ze meestal wel wat huilerig gr denise |
| 01/07/2008 @ 20:00 Tinne ![]() | inderdaad, op dezelfde dag geboren! ik ben wel jaloers dat jouw kindje zo goed slaapt.. ik kijk zo uit naar de dag dat dit zal gebeuren ![]() |
| 02/07/2008 @ 10:09 Ingrid ![]() | ik denk ook misschien aan reflux. Ik zou ook naar de KA gaan. Leg je kindje eens te slapen in het borstvoedingskussen, zodat je kleintje wat rechter zit om te slapen. |
| 04/07/2008 @ 15:51 miesje | nou ik vind t heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knap dat jij je kind 1,5 uur kan laten huilen,, mara ik vraga mij af af het wel gezond is!! ik heb pas een docu gezien,dat de hersen activiteit van ene kind tussen de 0 en 3 het snelst is,en als je je kind laat huilen,er achter stand kan ontstaan,,1,5 uur is lang hoor meid!! ik vind t niet zo gek dta je kindje daarna als ene blok geslapen heeft.. |
[Reageer]

baby elke dag 8uur achter elkaar wakker