[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/07/2008 @ 15:45 | Ik ben nu 17 weken ver en in de zoektocht naar een meisjesnaam heb ik mijn zinnen op Ava gezet. De eerste reactie van mijn man was 'Ava, zoals die papierwinkel?' Dit is inderdaad het eerste waar je aan denkt bij het horen van de naam, maar in het laatste jaar zijn er volgens Kind en Gezin toch 8 Ava's in Vlaanderen geboren. Ook het dochtertje van Uma Thurman heet Ava. Wat vinden jullie van die naam? Jullie mogen heel eerlijk zijn. Of voor andere mama's van een Ava, hoe heeft de familie op deze naam gereageerd? Alvast heel erg bedankt! |
| 01/07/2008 @ 15:56 Roja | Ik vind het wel een leuke naam. Doet me denken aan Ava Gardner. 'k Vind het een stijlvol alternatief voor het klassieke (maar mooie) Eva. |
| 01/07/2008 @ 18:02 Annemarie | Ik vind het een geweldige naam, en stond ook op mijn lijstje. Helaas is mijn man er niet over te spreken. ![]() Succes. |
01/07/2008 @ 18:27![]() | Ik vind het ook een hele leuke naam! groetjes, lins |
| 01/07/2008 @ 18:27 Liez1983 ![]() | ik dacht meteen ook aan de papierwinkel ![]() |
01/07/2008 @ 19:27 ![]() | ik dacht ook meteen aan de papierwinkel. Maar ik vind het los daarvan wel een mooie naam. Zeker mooier dan Eva ![]() |
| 01/07/2008 @ 21:05 mimi1701 ![]() | hai, Ik moest ook direct aan de papierwinkel denken !Andere alternatieven zijn deze misschien: Ahava Avara Chava Hava Kava Nava ![]() ![]() |
| 02/07/2008 @ 12:29 greet ![]() | doen , lekker stoer voor een meisje ! |
| 02/07/2008 @ 14:45 Babyke* ![]() | Ik vind het niet zo een mooie naam.. Ava.. |
| 02/07/2008 @ 15:36 Annelies | De meningen zijn heel verdeeld hé. Mijn man zijn eerste keuze is Amélie, maar hij is ondertussen aan het wennen aan het idee van een eventuele Ava. Zullen er nog eens serieus over moeten nadenken. Ik hoop dat de familie en vrienden het in eerste instantie ook eens de wenkbrauwen zullen fronsen maar na een tijdje de naam gewoon en mooi vinden. alvast bedankt voor de eerlijke reacties |
| 02/07/2008 @ 15:40 Baki ![]() | Zeker doen. Bij ons keken ze ook raar toen ze de naam Constantyn voor het eerst hoorde. Maar nu vinden ze het een mooie naam! ![]() |
| 02/07/2008 @ 16:44 Evi | Hoi, Persoonlijk, voor mij is het ook geen mooie naam. Maar eigenlijk doet dat er niet toe, je moet kiezen wat je zelf wil. Wat ik wel wil zegen is het volgende, de naam doet meteen denken aan de papierwinkel en hoe je het draait of keert, iedereen kent deze winkel. Dus dat gaat je kind de rest van haar leven ook te horen krijgen. Ik ben dan weer heel erg in voor Amélie! Topnaam ![]() Veel succes met de keuze! |
| 02/07/2008 @ 16:49 katje ![]() | hoikes, Ook ik moest meteen aan Ava papierwaren denken .Maar als jij die naam echt ziet zitten,zou ik zeggen, gewoon doen!! ![]() |
02/07/2008 @ 17:20 ![]() | Prachtige naam! |
| 03/07/2008 @ 08:52 saar | Ik zou het niet nemen omdat ik dan meteen aan de winkel moet denken. Maar eigenlijk moet je gewoon je eigen gevoel volgen. De naam die wij in onze gedachten hebben voor ons tweede meisje, gaat ook tegenstrijdige reacties oproepen. Sommigen zullen het mooi vinden, anderen niet. Daarom hebben we getwijfeld, maar we hebben toch ons gevoel gevolgd en gaan er voor. Mijn eerste dochter heet trouwens Amélie. |
[Reageer]

meisjesnaam Ava

.