< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Gele afscheiding

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Gele afscheiding
01/07/2008 @ 17:07
Dais

Online Status Bekijk profiel
Hallo meiden,

Helaas kan ik over dit onderwerp weinig vinden op internet.

Ik verlies sinds een week ongeveer witte/gelige afscheiding. Het is veel meer dan normaal, maak ik mij niet druk om, lees ik overal. Maar de kleur maakt me wat onzeker. Ik heb dit als ik net ongesteld ben geweest of een dag voor mijn menstruatie.

Het zou nu ongeveer mijn NOD zijn geweest heb ik uitgerekend. Moet ik mij zorgen maken? (twee miskramen gehad dus ik ben wat onzeker)

Bedankt.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:40
Vlindertje29

Hoi

Ik lees overal over witte afscheiding, geel niet. Bel anders de verloskundige? Ik denk dat je daar nog niet bent geweest, maar die kunnen vast antwoord geven op je vragen.
Succes!

Groetjes Margo
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:57
Dais

Hai,

Ja lees ik ook overal. De verloskundige zei dat elke vrouw anders is en dat ik me niet moet gaan vergelijken met anderen. haha. Maar ik wil graag weten of anderen het herkennen. Dus daarom vraag ik het maar.

Ik ben dus nog niet naar de verloskundige geweest maar heb haar vorige week gebeld omdat ik steeds zo'n pijn in mijn liezen heb.

Liefs

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 18:28
marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Dais,

Ik heb ook geel wittige afscheiding volgens mij is dat normaal hoor
En het is ook veel meer als normaal soms klodders (sorry)

groetjes marijke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:02

Hoi Dais,

Ik heb veel last van afscheiding, en hangt van dag tot dag af welke kleur het is, soms wit, soms geel... Er is al dikwijls gecontroleerd geweest op infectie, maar dit is telkens negatief....

Zolang je geen jeuk hebt, of groenige afscheiding, zou ik me geen zorgen maken....

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:38
jijike

heb ook last van wat gelige afscheiding. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn????

Hoop dat het een goed teken is!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:46
*Wendy*

Ik heb er altijd last van er zit dan vaak een bacteriele infectie, Bacteriele vaginose in vaktermen.
Ik heb het sinds ik zwanger ben nog meer, je hormoon huishouding is wat gevoeliger vandaar dat het wat meer kan worden.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:52
Dais

Pfff wat fijn om te horen. Ja ik heb altijd weer iets wat ik niet kan vinden en dan word ik onzeker.

Bedankt! Het jeukt en stinkt gelukkig niet.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:09
Dais

jijike, heb je al een test gedaan???

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 22:59
jijike

ja, al een paar, elke keer neg.

ga morgen nog eens testen

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:29
jokske

hier ook iemand die een dag of 5 voor de nod steeds gele afscheiding heeft.
Ik vroeg dit aan de gyn, wat dit is.
Die antwoorde dit ook, bij de ene is dit wit en bij de andere is dit geelig.
Ze hebben dit ook getest en ook geen infecties ofzo...

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:57
Sasha

Joske,

Gele afscheiding ong 5d voor NOD kan. ik had echt GEEL na 7d na eisprong. en dus ongeveer 5 à 7d voor NOD. Dat is het geel lichaam dat rond het eitje zit dat al naar buitenkomt. Zegt gyn ook en staat hier ook ergens op de site.

Ik ben nu ook zwanger, even ver als Dais en heb ook veel wit dat soms geel ziet. Da's goed hoor meid. je baarmoeder daar vanbinnen is hard aan 't werken. Bij mijn MK had ik plots 2d geen meer en toen de MK. Dus ik baseer me erop als goed zijnde!

Je mag je niet vergelijken met anderen, klopt, maar moeilijk hè, ook ik doe het altijd!

Sasha

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:49
Dais

Hi meisjes,

Ik had even geen internet maar het is er weer. Ik verlies nog steeds veel waterachtige afscheiding, het droogt geel op. Het is niet slijmerig als rond je eisprong. Maar ik herken dit niet. Heb ik nooit.

Ik ben verschrikkelijk moe maar verder voel ik mij gewoon mezelf. En ben zo zenuwachtig voor morgen. Morgen een echo. Na twee miskramen ben je zo bang.

Hoe is het met de rest? En Marijke hoe gaat het met je kiespijn?

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:14
*Wendy*

Wat spannend voor je dais!
Over die gele afscheiding hoef je je echt niet druk te maken meid. Als het vervelend is kan je het even laten controleren, misschien zit er bij je een infectie die kan makkelijk verholpen worden.
Ik zelf heb dat bijna altijd, alleen bij werken behandelingen niet,maar ben er zon beetje aangewent na 5 jaar.

Heel heel veel succes morgen! Het blijft spannend die echo`s! Ik heb er zelf al 3 gehad ivm met bloedingen! Nu is de eerst volgende over 4 weken dan ben ik 14 weken.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:24
Dais

Maar is het bij jou ook waterig dan? Ik heb normaal wat dikkere afscheiding. Ik noem dit meer urine ofzo haha.

Ja ik ben heel onzeker, ik word gek van mezelf.

Het komt vast goed met ons, dat verdienen we! Ik ben eigenlijk wel rustig van binnen. Kan er zelf toch niet veel aan doen. Als ik niet zwanger was zou mijn NOD 30 juni zijn geweest. Ben hoe dan ook overtijd en dat ben ik nooit (behalve bij mijn vorige zwangerschappen).

Ga je duimen? Duim ik voor jou.

Liefs

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:32
*Wendy*

Ik ken het, komt me zo bekend voor! Het is dan zo dun dat het eruit drupt vooral als je opstaat of op de fiets gaat zitten en er weer af komt hihihi.

Weetje wat het is, je kan er wel druk over maken,maar dat heeft ook geen zin. Het wordt er niet beter van...,maar goed zo denk ik er nu bij mezelf over. Voor jou ligt het misschien anders ivm de miskramen.

Is lief dat je ook voor mij duimt! ,maar volgens mij zit het bij mij nu echt wel goed! Ik moet niet te hard schreeuwen natuurlijk hihi, maar ik heb al echt een buikje en al bijna een week geen bloedingen meer en voelde wat in me buik vanochtend (blupjes) dus wie weet.
Poe ik moet even ontladen ben net thuis!

Hoe voel je je verder?

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:35
Dais

Bedankt meisje, je zorgt er nu voor dat ik wat rustiger word. Ik dacht al wat is dit??? Niemand schrijft hier over.

Ik voel me humeurig haha, ik ben erg gegroeid (zie profiel) en heb zere benen en liezen. Soms wat menstruatiekrampen. Ik ben gauw moe en dat merk ik sinds gisteren.

Ik denk ook dat het bij jou goed zit. Oeiii wat spannend. Kun je dat al voelen met 10 weken?

Liefs

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:38
*Wendy*

Ben er blij om dat ik met mijn eigen ongemakken toch nog wat help!

Dat moe zijn ken ik.. pff had het meteen al, en sinds een paar dagen heb ik heel de tijd kramp in me benen! Bah. Verder ben ik wat misselijk,maar op zich gaat het super (op mijn bloedingen na)

Ik had je buikje gezien! hij is erg mooi! Wel leuk hoor dat het zo snel komt.

Ik weet niet of dat al kan met 10 weken, vond het een fijn gevoel dus mocht het wat anders zijn ach... Het maakte me wel bewust op het feit dat ik toch echt zwanger ben en dat er van alles gebeurt!

xxx

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:44
Dais

Het lijkt me een heerlijk gevoel!!!

Ik gun het mezelf ook heel erg, een onbezorgde zwangerschap. Het is allemaal niet gemakkelijk geweest, veel meer ellende naast de miskramen. Maar zit nu goed in mijn velletje. Ga mij zo even warm douchen en dan trekt de pijn uit liezen en benen vaak wel weg.

Als ik echt 8 weken zwanger ben dan wordt het een watermannetje, veel vrienden van mij zijn dit. Grappig!

Liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]