Hey Meisjes!
IK heb hier wel elke dag ana het bijlezen geweest (al een geluk, ander shad ik een dag nodig )
Ben blij dat het zwangeren lijstje al wat is aangevuld sinds ene paar dagen , alvast aan de zwangeren proficiat met de

, en Donnie super mega veel succes en toch ook al proficiat
Voor de geen die de

al hebben gekregen, balen meisjes maar

en hopelijk kunnen jullie volgende maan djullie bijschuiven op het zwangeren lijstje . ik

!!!!!
Voor de klussers hoop ik dat het mega vruchtbare zwemmertjes de juiste weg hebben gevonden en dat er een mooi

of/en

van komt
Wil vooral de dames die al langer proberen een hart onder de riem steken, heb vandaag een vriendin gehoord die al een dik 1,5 jaar aan het proberen is en ze is zwanger dus ik hoop dat dit ook snel voor jullie zal gebeuren een extra dikke

en

en hoop jullie snel hier te zien roepen dat jullie zwanger zijn!!!!
Hier niet veel nieuws buiten dat het druk is met onze pup , ze is juist tandjes aan het wisselen ( ja ja ideale voorbereiding op babytjes hoor

ze is perfect zindelijk en luistert al goed maar aan de andere kant toch vanalles proberen ...
Voor de rest ben ik er echt niet mee bezig geweest wist zelfs niet meer wanneer de groene dagen waren tot ik het checkte en dat ze voorbij waren, maar hebben gewoon geklust op het gevoel en dat geeft wel een ongelooflijke rust .... maar het mag er komen ze

Voel voor de rest niets speciaal, wil ook niets speciaal voelen denk ik ..... we zullen wel zien ...
alle dames veel positieve strepen, vruchtbare klusdagen en geduld gewenst !!!!