< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD augustus 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/09/2008 @ 14:16
davke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sara maar kop op niet bij de pakken blijven zitten hé

blix kom op hoor niet zo pesimisties denken hé ik voor je dat je morgen een test in handen mag hebben
en anders als het hier stil valt kom mee kletsen op september of oktober forum

ja lies we horen haar al een tijdje niet meer
LIES WAAR BEN JE GAAT HET MET JE?

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 17:51
Sara

@ davke & blix: merci voor de knuffels! kon ze goed gebruiken hoor!

@ blix: meid dat moet gewoon positief zijn van jou... hoop 't zo verschrikkelijk erg!! dan heb ik toch ook morgen weer een lichtpuntje van 's morgens vroeg!!

het is inderdaad vreemd dat lies nog niets laten horen heeft... niet van haar gewoonte... nu laten we gewoon dat alles goed is met haar en we horen 't nog wel!

dag dames... allemaal een vruchtbare avond toegewenst..

aangezien ik niet weet waar ik zit in mijn cyclus zal ik er maar vrolijk op los klussen hé
wel heel ambetant dat mijn manneke de nacht heeft... tzal dus tussendoor moeten gebeuren

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:10
Wishing

Hey Meisjes!

IK heb hier wel elke dag ana het bijlezen geweest (al een geluk, ander shad ik een dag nodig )
Ben blij dat het zwangeren lijstje al wat is aangevuld sinds ene paar dagen , alvast aan de zwangeren proficiat met de , en Donnie super mega veel succes en toch ook al proficiat

Voor de geen die de al hebben gekregen, balen meisjes maar en hopelijk kunnen jullie volgende maan djullie bijschuiven op het zwangeren lijstje . ik !!!!!

Voor de klussers hoop ik dat het mega vruchtbare zwemmertjes de juiste weg hebben gevonden en dat er een mooi of/en van komt

Wil vooral de dames die al langer proberen een hart onder de riem steken, heb vandaag een vriendin gehoord die al een dik 1,5 jaar aan het proberen is en ze is zwanger dus ik hoop dat dit ook snel voor jullie zal gebeuren een extra dikke en en hoop jullie snel hier te zien roepen dat jullie zwanger zijn!!!!

Hier niet veel nieuws buiten dat het druk is met onze pup , ze is juist tandjes aan het wisselen ( ja ja ideale voorbereiding op babytjes hoor ze is perfect zindelijk en luistert al goed maar aan de andere kant toch vanalles proberen ...
Voor de rest ben ik er echt niet mee bezig geweest wist zelfs niet meer wanneer de groene dagen waren tot ik het checkte en dat ze voorbij waren, maar hebben gewoon geklust op het gevoel en dat geeft wel een ongelooflijke rust .... maar het mag er komen ze
Voel voor de rest niets speciaal, wil ook niets speciaal voelen denk ik ..... we zullen wel zien ...

alle dames veel positieve strepen, vruchtbare klusdagen en geduld gewenst !!!!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 07:27
Blix

Online Status Bekijk profiel
Goede morgen allemaal!

Het is niet zo dat ik pessimistisch ben, maar wil gewoon niet graag erg teleurgesteld worden. Dus de strategie is, niet hopen, niets voelen en met 2 benen op de grond blijven staan.

Ik kan wel zeggen dat ik al jullie en heel erg apprecieer en ook dat het zijn vruchten heeft afgeworpen. Mijn man had gelijk: ik heb te morgen positief getest!!!

Het dringt precies nog niet door. Maar durf er ook niet te hard mee bezig te zijn, want ik ben bang dat als het weer misgaat ik anders nog meer ga afzien. Plus dat ik nu met een praktisch probleem zit. Momenteel zou ik volgens de berekeningen 6 weken zijn, maar aangezien ik perfect weet wanneer ons dingske geproduceerd is , weet ik ook dat het nog maar 4 weken is. Nu is het zo dat ik volgende week met mijn moeder en zus op citytrip ga naar Londen. En daar wordt dan 's avonds al eens een glaasje wijn gedronken bij het avondeten. Mag/kan ik dat nog doen, want anders gaan zij supersnel iets doorhebben als ik vierkant weiger mee wijn te drinken . Niet dat wij zuipschuiten zijn, maar ja, ik kan wel zeggen dat mijn moeder en mijn zus eigenlijk niet zo goed tegen drank kunnen en het wordt dan snel extra gezellig . Het is dan ook 'meiden weekend' want de heren zijn niet voor citytrips.

In elk geval, ik ga hier eens mijn epistel eindigen en in september gaan lezen, want ik zag dat Lies daar gereageerd had.

Groetjes, en nog een fijne werkdag!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]