[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 10:30 | hallo,wij hebben de high trek van bebe confort is een heel gemakkelijke kinderwagen ook voor op te plooien je kan zelfs het grote wiel vanvoor eraf nemen.er staat ook een rem op zoals op een fiets staat op het stuur en het stuur kan je ook hoger en lager zetten.je kan er daarna een buggy van maken die je helemaal kan plat leggen en het zitje kan naar je toe of naar de andere kant gezet worden.de windoo-bak is ook gamakkelijk.echte aanrader.deze kinderwagen kan je bezichtigen in de winkel baby 2000 of op de website van bebe confort.vele groetjes ![]() |
03/07/2008 @ 11:33 ![]() | het mag nu raar klinken maar ik ben het meest tevreden van die oude kinderwagens enzo van pericles. die zijn nog het stevigste. groetjes, sarah ![]() ![]() |
| 04/07/2008 @ 16:39 saske ![]() | Mij hebben ze laten dat de Quinny's bij test aankoop uitkwam als een van de slechtste buggy's. De Peg Perrero's staan op de bovenste plaats van beste buggy's. Groetjes |
| 04/07/2008 @ 16:53 Evi | Wij hebben de Pericles evolution III en zijn hier voor 200% tevreden van. Het enige nadeel dat je kan hebben is dat hij groot is om op te vouwen maar dat is bij ons geen enkel probleem aangezien we een heel ruime koffer hebben. Als we aan het wandelen zijn of ergens naartoe ga en ik zie sommige andere buggy's dan denk ik vaak 'oh wat ben ik blij / wat mag ons kindje blij zijn met deze buggy! Een echte ROLLS ROYCE! |
| 07/07/2008 @ 11:10 pooh | hey wij hebben eerst de pericles gehad. en zijn daar nooit tevreden over geweest. het is een lomp ding om in de auto te zetten. kwamen na enkele weken schroeven los en na een tijdje moesten er onderdelen vervangen worden. wel zeiden ze in de winkel dat we er niet veel geluk mee hadden. daarna hebben we een dubbele buggy gekocht de twin two van jane en daar zijn we heel tevreden over. deze gebruik ik nu als ik alleen op stap ben met de kindjes. en als we samen op stap zijn hebben we de opvouwbare buggy van titanium baby snooze. is een hele gemakkelijke buggy. vouwt redelijk klein op, en is ligt om verder te duwen en heeft ook een goede vering. groetjes |
[Reageer]

Welke kinderwagen? voor en nadelen?