< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Welke kinderwagen? voor en nadelen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Welke kinderwagen? voor en nadelen?
01/07/2008 @ 19:42
Liez1983

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik zie dat er heel veel mensen zijn met vragen over buggy's en zo.
Nu wou ik eens vragen, Welke buggy, wandelwagen heb jij? en wat zijn de voor- en nadelen?
Misschien kunnen de (toekomstige) ouders die op zoek zijn naar een buggy hier tips uithalen

Groetjes Liezje

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 22:07
zazou

Online Status Bekijk profiel
Wij hebben de Pericles Evolution IV met draagmand, die we voorlopitg nog volop gebruiken. We zijn er heel erg tevreden over: onze dagelijkes wandeling is echt een plezier met deze wandelwagen. Heel erg stevig, hobbelt niet erg op oneffen ondergrond, is makkelijk op te vouwen en ik vind de meer klassieke look ook erg mooi.
Enige nadelen: vouwt groot op en is tamelijk prijzig.

Ik zou zeker opnieuw voor deze wagen gaan!

Zazou

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 06:53
nele

Online Status Stuur bericht
Wij hebben de bugaboo! Heel tevreden over! Rijdt zeer gemakkelijk,(zowel in de stad als op het platteland.) Maakt heel korte bochten, zeer gemakkelijk in gebruik kortom!

Nadeel: is wel zeer makkelijk op te plooien, maar je zit altijd met 2 stukken die je moet inladen (weet niet hoe dat met andere buggy's is)

We hebben ook een plooibuggy van Mcclaren (voor als onze oudste ook in een buggy wil bij lange wandelingen)
Daar zijn we ook heel tevreden over en is lekker compact in onze koffer!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:30

hallo,wij hebben de high trek van bebe confort is een heel gemakkelijke kinderwagen ook voor op te plooien je kan zelfs het grote wiel vanvoor eraf nemen.er staat ook een rem op zoals op een fiets staat op het stuur en het stuur kan je ook hoger en lager zetten.je kan er daarna een buggy van maken die je helemaal kan plat leggen en het zitje kan naar je toe of naar de andere kant gezet worden.de windoo-bak is ook gamakkelijk.echte aanrader.deze kinderwagen kan je bezichtigen in de winkel baby 2000 of op de website van bebe confort.vele groetjes
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:33

het mag nu raar klinken maar ik ben het meest tevreden van die oude kinderwagens enzo van pericles. die zijn nog het stevigste.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:39
saske

Mij hebben ze laten dat de Quinny's bij test aankoop uitkwam als een van de slechtste buggy's.

De Peg Perrero's staan op de bovenste plaats van beste buggy's.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:53
Evi

Wij hebben de Pericles evolution III en zijn hier voor 200% tevreden van. Het enige nadeel dat je kan hebben is dat hij groot is om op te vouwen maar dat is bij ons geen enkel probleem aangezien we een heel ruime koffer hebben.
Als we aan het wandelen zijn of ergens naartoe ga en ik zie sommige andere buggy's dan denk ik vaak 'oh wat ben ik blij / wat mag ons kindje blij zijn met deze buggy!
Een echte ROLLS ROYCE!
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 19:57
Veerle

Hier de bébé confort Loola. Perfect voor mij! Ik heb geen auto en doe dus alle boodschappen te voet. Mijn wandelwagen moest dus licht en smal zijn. En dat is perfect zo bij de Loola. Verder plooit deze wagen ook heel makkelijk en heel compact toe.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:08
tati

wij hebben ook die pericles evolution, ik kan hem maar over 2 weken echt beginnen uittesten tijdens de wandelingen, maar nu al zeer tevreden hoe hij opplooit en wat je er al allemaal mee kan doen

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:10
pooh

hey

wij hebben eerst de pericles gehad. en zijn daar nooit tevreden over geweest.
het is een lomp ding om in de auto te zetten.
kwamen na enkele weken schroeven los en na een tijdje moesten er onderdelen vervangen worden.
wel zeiden ze in de winkel dat we er niet veel geluk mee hadden.

daarna hebben we een dubbele buggy gekocht de twin two van jane en daar zijn we heel tevreden over.
deze gebruik ik nu als ik alleen op stap ben met de kindjes.

en als we samen op stap zijn hebben we de opvouwbare buggy van titanium baby snooze.
is een hele gemakkelijke buggy. vouwt redelijk klein op, en is ligt om verder te duwen en heeft ook een goede vering.

groetjes
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 18:33
Wivine

Hoi,

eerst hadden wij een quinny speedy en was nie zo tevreden over

+ punten: rijd gemakkelijk
- punten : te groot voor onze wagen
de rugleuning kon nie helemaal rechtop
in vele winkel kon je niet binnen.

nu hebben we de Loola van bébé confort en zou hem nie meer willen missen.
+ punten: je kindje met gezichtje naa jou of omgekeerd.
compact = in auto en winkels
je kindje zit mooi recht en je kan de leuning verstellen tot helemaal plat
er is een veiligheids'stang' voor je kindje waar je leuke
speelgoedjes kan aanhangen.
hij heef een autostoeltje van eigen merk maar je kan adapters voor maxi cosie bijkopen.

- punten: niet echt

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]