< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » schrik voor zand

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
schrik voor zand
01/07/2008 @ 20:42
mama

Ons zoontje is 2 jaar en loopt niet graag met zijn blote voeten in het zand en vindt zand aan zijn handjes vies. Zijn er nog kindjes die dit hebben?
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:46
Veerle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn moeder kon met mij als klein kindje niet op het strand komen. Ik brulde de hele boel bijeen. Toen ik drie was, is het beginnen beteren...
Achiel heeft twintig minuten nodig gehad eer hij wou zitten in het zand. Nu is hij er niet echt meer vies van, maar ik merk toch dat hij voortdurend zijn handjes afveegt als er zand aanhangt.

Groetjes,
Veerle.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:51
Marijke

Ik was ook zo eentje die bang was van zand, heel de boel bijeen gekrijst ooit, mijn man ook zo eentje...en ik vrees dat ons zoontje ook zo eentje gaat worden...vorige week hebben we hem ff in de zandbak gezet...maar dat kwam niet goed krijsen krijsen krijsen.
Ik heb het afgeleerd dus Vince zal het ooit ook wel leuk gaan vinden zeker.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:59
Anje

Mijn dochter was ook bang van zand. Eigenlijk best makkelijk, toen we met haar naar zee gingen zetten we haar op een handdoek en daar kwam ze niet af Maar intussen is het echt wel over hoor, ik vind tegenwoordig overal zand in huis

Anje

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:09
knabbel

Online Status Stuur bericht
ik had vroeger ook schrik van zand, maar ik ben er nu ook nog niet verzot op hoor. mijn zoontje nu heeft schrik van gras :-) dus eenders waar dat we buiten zijn in de tuin ik mag hem nooit neerzetten

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:10
snuffel

haha... wat grappig, Babette heeft ook een zand- en grasfobie.
Als ze dan een interessant speletje enkele meters verd ziet liggen heeft ze een groot dillema.
Speelgoed en handjes vuilmaken of blijven zitten.
Vorige maand waren we bij vrienden op bezoek en toen kroop ze op handen en voeten,
zodat haar blote knietjes het gras maar niet zouden raken.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]