< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » flessenwarmer voor de auto

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
flessenwarmer voor de auto
02/07/2008 @ 08:49
mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Wij gaan over enkele weken met ons zoontje op vakantie met de wagen. Nu was ik aan het denken dat we misschien best zo'n flessenwarmer voor in de auto konden kopen. Maar ik vroeg me af of deze wel echt goed werken. Ik had die van reer op het oog, lionheart of die van beaba. Van beaba heb je er ook één met water voor de auto maar dat lijkt me niet echt handig. heeft er iemand ervaring met die van lionheart? Kan je die echt eindeloos herbruiken? Graag jullie ervaringen over eigenlijk om het even welk merk....

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:01
Emmeke

Ik heb er een van lionheart waarbij je geen electriciteit, batterij of auto nodig hebt. Dit is het grote voordeel. Het nadeel is dat het een eindje duurt voor het flesje warm heeft en dat je tussen elk gebruik het materiaal moet koken (en dan kan je weer opnieuw gebruiken). Op reis is dat misschien niet ideaal.

Misschien een andere tip. In Kortrijk zeggen de kinderartsen dat een flesje niet moet opgewarmd worden --> kamertemperatuur is OK. Mijn zoontje drinkt dan ook 'koude' flesjes en maakt daar geen probleem van. Misschien moet je dat geleidelijk aan eens proberen?

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:12
Petra

Hey Mieke,

Wij hebben een flessenwarmer die we ook in de auto kunnen gebruiken, maar hebben dit nog nooit gedaan. Toen we weg gingen met de wagen en we een stopplaats hadden, gingen we gewoon een café of taverne binnen om de flesjes of papjes daar te laten opwarmen, ondertussen konden we ook even de benen strekken en zelf wat tot rust komen.

Groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:13
mieke

Hey,

Bedankt voor de reacties. Ik weet dat de melk niet warm hoeft te zijn, maar ik denk dat het gewoon ook lekkerder is voor hem. Zijn water bij de patatjes wil hij ook alleen als het een beetje lauw is (tis een beetje een moeilijke drinker). Ik zou het ook gebruiken om de patatjes warm te maken, dus handig gaat het zoiezo wel zijn denk ik. Dat van een café binnen te stappen of restaurant; zo hebben we het tot nu toe steeds gedaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die geïrriteerde reacties kotsbeu ben. Het is al verscheidene keren gebeurt dat ze me afsnauwen en zeggen dat ze geen tijd hebben om een potje in de microgolf te zetten... sorry, maar daar zien ze mij dan ook nooit meer. Ik wil dus geen schoon woorden zitten geven om een warm potje te krijgen, daarom dat ik het nu zo wil oplossen. Het kan in noodgevallen altijd, maar zoiezo zoek ik een oplossing die me minder kwaad krijgt.

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:02
kristel

Hoi Mieke,

Wij hebben er eentje van Babymoov en hebben er heel veel aan gehad. Het warmt op een gewone stekker of op de batterij van de auto
't Warmt de flesjes op in 10 minuten maar eigenlijk is het al veel sneller warm want op die 10 minuten is het bijna heet. Er zit ook een mandje bij waar je potjes kan inzetten maar dit hebben we nog niet gebruikt.
Je hebt maar enkele mililiters nodig om het te gebruiken (voor een fles van 240ml gebruiken wij 10ml). Dus eigenlijk echt practisch!
Hoewel er in de gebruiksaanweiziging staat dat je niet mag rijden en warmen deden wij het toch zodat het flesje warm was als we op de parking aankwamen.

Groetjes
Kristel
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:29
Wivine

Hoi,

wij hadden die van Beaba (zonder water) voor in de sigaretten aansteker. We waren er super tevreden over, het duurt wel een min. of acht vooralleer het warm is.

groetjes Wivine

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:15
greet

Online Status Stuur bericht
wij hebben eentje van philips , met water (zorg dat er steeds een fles water ind e auto ligt). het duurt idd even voor het warm is , maar is toch wel handig vind ik. er passen ook potjes in.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 08:56
mieke

Hey,

Bedankt voor de reacties, iedereen is dus eigenlijk wel tevreden... nu moet ik nog gaan kiezen. Ik ga morgen op zoek en dan zien we wel met wat ik thuis kom.

groetjes en bedankt

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:22
appeltje

Online Status Bekijk profiel
je kan ook een flesje wat extra warmen in de microgolf voor je vertrekt en dan in een flesthermos steken. gewoon flesje met 180ml water doen we normaal 20sec in de micro. Als we het 40sec doen en in de thermos steken houd het zeker tot 5uur.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:02
mieke

Hey,

Ik wou even laten weten dat ik dus ondertussen de beaba flessenwarmer voor de auto gekocht heb. We hebben hem dit weekend al gebruikt en ik moet zeggen dat ik nooit gedacht had dat het zo goed zou werken. Hij koste 20euro en de potjes waren op tien minuten warm (eigenlijk nog te snel)
Dus bedankt voor alle tips, ben héél blij met onze aankoop!

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]