[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 10:00 Robin@ ![]() | Verloskundige komen ook pas als de weeen eenmaal op gang komen. Kindje moet nu wel binnen 24 uur komen, anders moet ik wel naar het ziekenhuis. Groetjes Robin@![]() |
02/07/2008 @ 10:01 ![]() | hey robin, dan toch al een heel dikke proficiat op voorhand en doe het goed he meid. groetjes, sarah ![]() ![]() |
| 02/07/2008 @ 11:17 Yvette ![]() | Heel veel succes! |
| 04/07/2008 @ 14:30 Yvette ![]() | En en en ??? ben niet nieuwsgierig hoor! Je kleintje zal er inmiddels wel zijn denk ik! ![]() |
05/07/2008 @ 22:33 ![]() | en hoe is het gegaan? het beebje zal er wel al zijn zeker? toch al een dikke proficiat. groetjes, sarah ![]() ![]() |
| 10/07/2008 @ 20:44 | hoi even snel een vraagje is er een manier om toch goed te kijken of je echt vruchtwater verliest. het is bij mij niet op te vangen maar ik heb een inlegkruisje in en die is toch wel binnen een uur goed nat. met ook slijm erbij. ik loop de hele week al met een blaasontsteking al zou dat nu bijna over moeten zijn door een kuur maar daardoor twijfel ik zo erg. ik heb wel eens gelezen dat er iemand een hydrofiel washandje in de onderbroek legde maar weet niet of dat de manier is. hoop snel wat te horen groetjes annie |
| 18/07/2008 @ 14:27 Robin@ ![]() | 3-07-2008 om half 11 s'ochtens is onze super mooie dochter Bo geboren. |
[Reageer]

vliezen gebroken
Robin@